Monday, June 21

7 keajaiban alam maya

alam maya bagi aku memang seronok gile bro, siapa je yang tak suka masa cuti kan? bagi tahu aku sekarang, meh aku duku kepala beliau. dalam kegilaan menikmati alam maya ni. ada juga benda yang aku paling gemar tak suka buat malah ade benda yang aku suka buat bila alam maya menjelma.


1. mesti budak sekolah pun cuti sekali, sorry budak sekolah. aku tak benci korang tapi kesemakkan korang di kaki jalan, di kaki shopping complex, di kaki tangga, di kaki2 dengan sewaktunya. bapak semak korang ni. cuba jadi orang sikit. dok melepek2 , ish semak semak paham tak???


wak lu.

2. alam maya yang pendek adalah sangat nikmat jika ade party buih.


3. kalau dah cuti selama 3 bulan. aku pun dah naik biol , duduk rumah goyang segala anggota badan aje. asal nak cari keje ada je kegedikkan gua nak join mana2 camping. ampeh kau blurry


4. mak aku yang benci bila anak2 dia semua cuti, sebabnya, semua stock makanan yang dia simpan untuk setahun bertukar menjadi untuk sehari. thanx mom, nanti collect lagi kayh.


5. aku sendiri akan bertukar menjadi seorang vampire yang paling chomel. yes!! aku akan automatic menukarkan sendiri waktu malaysia menjadi waktu kutub utara. time tidur dan berjaga menjadi 1. yes, anda hebat blurry.


6. segala rancangan di Tv akan aku tengok tanpa kira kebangangan cerita tersebut. terima kasih astro, tv 3 dan juga rtm. tanpa anda dunia aku akan kesewelan. siap boleh hafal dialog. yes.!!!


7. paling aku suka, online 24 jam tanpa segan silu. terima kasih juga untuk tmnet dan juga tnb kerana menaikkan bil rumah bernombor 204. tanpa aku korang akan kerugian yang amat besar. sila lantik saya menjadi CEO.


CEO blurry


ini di antara benda2 yang aku suka dan tak suka buat untuk tatapan korang semua. tak boleh cakap lebih2 sebab lama2 nampak la keburukkan aku bengong yang sebenarnya aku adalah ank mithali...


*****************
FULLSTOP
missblurry

0 ,000 yang sedang blur: