Wednesday, December 21

final year of college life #12-kelas terakhir sem 5

tepat jam 12 tengah hari,pada hari khamis bersamaan 22/12/11, berakhirlah sebuah episod yang bernama semester 5, erm mungkin secara tak officially lagi kot, sebabnya aku belum lagi final exam, tapi tak kisah, nak juga title tue, eheheh

well sepanjang semester ni, banyak perkara tejadi, ada alkali dan ada kala acid juga, kalau suam-suam bermaksud masa tue adalah natural.see ini lah jadi nya akibat terlalu banyak otak ni terdedah dengan bahan kimia yang kurang active,tapi dia boleh bertindak balas dengan otak aku secara active, damn!hate that!

tak ada ape yang aku nak kongsikan,semester ni memang memboringkan sepanjang hidup aku, seriously hambar, nothing much to share with you all guys,aku harap semester depan semester paling ceria hidup aku,memandangkan semester depan adalah yang terkahir untuk aku berada di UPM nie,insyAllah.

sekarang otak aku cuma nak rest je,rest dari fikir pasal lab report, pasal assignment and so on,esok petang habis kelas aku nak terus cabut balik kelana jaya,dan rehat sebelum otak aku ligat menghafal note untuk exam lagi 2 minggu, pheww! permulaan akhir dan awal tahun yang membosankan bagi aku!!

urm...(mengeluh lagi)......

***********************************
FULL STOP
missblurry

2 ,000 yang sedang blur:

Edzlin said...

Saya doakan semoga anis berjaya

misSbLurRy said...

edzlin,

thanx ;D