Tuesday, January 17

blog jilaka

hey guys, lama tak jumpa, well memang aku tak ada mood nak update blog, kenapa entah, mood nak berblog makin kurang, dan aku pun tak ada cerita menarik sangat nak di kongsi kan...

cerita nya, 2 bulan lepas kecoh pasal blog jilaka, aku pasti korang akan tahu if ada twitter,sebabnya cuma kecoh di twitter jer, blog ni cuma blog sampah yang suka hina orang, tapi itu aku tak penduli bagi aku ada baik nya juga, atleast kesedaran untuk aku tak show pix yang pelik2 kat internet.

korang sendiri tengok lah, kadang2 blog nie boleh hilangkan tension dan kebosanan aku, kadang2 aku kesian pada mangsa, dan kadang2 boleh buat aku trauma juga, so aku nasihat kat korang hati-hati okeyh, mana gambar boleh di kongsi,kongsi lah, yang macam pelik2 tue baik tak payah.

aku sendiri pun risau,sebab bagi kita gambar dah ok,tapi tidak bagi dorang kan, aku kene check blog ni hari-hari, takut member sendiri prank pada kita, kita bukan boleh percaya, kalau dah bersengki memang buat ape pun boleh jadi.

ini blog nya,blog jilaka , moga korang tak mimpi ngeri tengok picture dalam blog ni, chill ya, dan berhati-hati okeyh ;D

***********************************
FULL STOP

missblurry

4 ,000 yang sedang blur:

Edzlin said...

eh...nice la layout blog ni. barulah ceria :D

misSbLurRy said...

edzlin,

ahahah page tue rosak..so dengan rajin nya tukar la pemandangan pulak..eheheh

qwerty said...

blog jilaka tu mmg agak kwangja jugak ah. aku paling x leh blah dia komen gamba bebudak laki edit gamba bling2. wakakaka~!!

misSbLurRy said...

digital clock,

ahahaahh memang kurang ajar..tp lawak wei....komen2 dia..point2 dia ..adoi...bongek punya blog