Thursday, June 27

tiada tajuk :D

selamat petang, hari yang cerah tiada jerebu.,
mungkin ada tapi tidak banyak ;D

disebabkan aku terlalu banyak masa, jadi aku pun tengok balik post aku sebelum ni, banyak juga cerita yang patut diceritakan tidak dicerita kan....hahahaha aku dah tak tahu nak mula dari mana, mungkin aku patut mula balik pengalaman dan info2 yang boleh berguna padaorang lain masa aku di bangkok dulu, tak banyak juga info yang dapat aku nak kongsikan sebab aku tak lah berjalan sangat kat bangkok tu,

agak rugi sebenarnya tak abis pusing,tapi tak apa, mungkin lain hari aku boleh pusing lagi kan, mungkin...ahahah maklum la, ke bangkok tak ada benda lain, gerenti otak fikir shopping, for me ok je shopping di bangkok,terutama untuk fesyen2 terkini,baju2 yang dijual di online dan uptown pun rata-rata dari bangkok juga,heheheh

aku akan mula sikit-sikit, sampai habis segala cerita, dan cerita-cerita semasa juga, mungkin tak sebanyak entry yang dapat aku publish, sebabnya aku hanya bercuti selama seminggu sahaja. tapi aku akan berusaha untuk terus update dan blog ini tidak berbukur begitu sahaja, insyallah ;D

**********************************
missblurry

1 ,000 yang sedang blur:

Anonymous said...

berbukur tu hape? hahaha