Monday, May 24

sumpahan vampire

sekadar gambar hiasan,
tiada kene mengena hidup atau mati

sebulan lebih aku berada dalam alam maya aku sendiri, seperti yang di duga aku akan jadi vampire. vampire yang x menyeramkan malah sangat chomel pandangan mata korang. ha ha ha..balik dari kem saja, aku terus mengadap lappy kesayangan aku, memula tu, hidup aku normal, tidur cukup, makan tak pernah cukup,mandi pula air yang terlebih-lebih, makna nya aku kurang mandi...ahahahaha...itu tak penting yang penting aku sekarang menjadi salah seorang vampire paling chomel abad ini, kenapa?


jeng jeng jeng...(sound effect bagi seram sikit), mari kita pertikaikan, jangan biarkan hidup anda dalam misteri.....


langkah-langkah menjadi seorang vampire yang chomel:


1. bangun pagi jangan gosok gigi lagi, on lappy dan terus berfoya-foya


2. setelah 3 jam berikutnya, keluar dari gua masuk ke dunia makanan, sekira nya bibik, mama, jiran sebelah sayang anda, maka adalah makanan untuk anda


3. kemudian masuk gua dan sambung dating dengan lappy anda balik


4. mesti anda tertanya-tanya bila nak gosok gigi dan mandi bukan?


5. sekarang lah waktu nya, mandi dan gosok gigi dalama masa 5 minit sahaja..(nampak sangat subuh,zohor korang terlajak)


6. keluar rumah, g yamcha dengan kawan-kawan tanpa menghiraukan imej anda (sila ambil note, ini sangat penting)


7. balik rumah terus masuk gua tanpa menoleh kiri dan kanan anda,buat-buat seolah2 hanya anda sahaja dalam rumah tersebut,


8. layan lagi kekasih anda iaitu lappy anda sendiri sehingga la ke esokkan hari nya.


9. ulang langkah2 di atas sehingga alam maya anda habis dan masuk ke alam realiti


10. sekira nya anda berjaya maka anda akan dapat gelaran baru iaitu vampire yang chomel


11. kenapa chomel?


12. sebabnya selain anda menjadi vampire,anda juga diberi pingat paksa rela iaitu mata panda bear. yeah mata anda berubah wajah.


13. untuk pengetahuan anda imej seorang vampire yang chomel adalah dengan tidak tido malam+ mempunyai sepasang mata panda bear.


14. tahniah!! sekiranya anda rasa diri anda ade imej2 tersebut, maka anda secara rasmi nya ahli kumpulan vampire yang sangat chomel.


15. bagi yang kurang berjaya, sila cuba lagi, tiada yuran pendaftaran malahan yuran2 yang tersembunyi


16. renung2kanlah dan selamat beramal.


mata panda bear yang sangat segak

vampire yang sangat chomel


*********************


full stop

0 ,000 yang sedang blur: