Wednesday, November 9

final year of college life #5 - masih penat

hello guys, im back, lama tak update, seriously aku rindu zaman kala aku, gitu, gaya macam berkurun sangat aku hidup kan...ahahah actually aku rindu dengan blog, nak jumping jumping, lari sane sini singgah blog orang, baca entry, baca pengalaman orang, hurm....

aku terasa yang semester kali ni memang betul-betul busy, yang aku sendiri tak ada masa untuk diri aku yang comel ni, serious sangat penat, aku rasa zaman final year student bukan la busy sangat, mungkin jadual yang aku susun ni kot salah sikit, tu yang bikin aku lemas, lemas dengan masalah dan pekara yang perlu di settlekan di fakulti..hurm..

yeah, aku mengeluh kali kedua,cuti semester hari itu pun aku sibuk buat thesis, cuti 3 hari raya haji, siap aku korban kan untuk buat assignment tapi tak buat sebab demam, langsung terus aku tidur dan layan movie, eheheh tahun ni, drama pertama aku layan pasta, hero dia sweet, weee suka pula aku tengok...

sekarang ni aku addicted to him, muka bengis dan garang tapi sweet, habis la, masa aku sure banyak terbuang dengan drama2 korea untuk hero ni, lee sun gyun, ciss!!hurm cerita pasal demam, aku akan cerita sebalik kejadian ini, mungkin pengajaran untuk aku dan orang lain, huhuhu, kesengalan terserlah..


arg,, should keyboard off now, siapkan assignment, err nak aku listkan berapa banyak aku kene settlekan?eheheh kejap yer
assignment should be done 

correction of thesis
final editing presentation FYP
proposal
lab report wood deterioration
insect collection report
poster wood deterioration
presentation wood chemical
lab report wood coating

*budget macam aku amik subject kau sorang je kan, mueheheh..."sigh" 

***************************
FULL STOP

missblurry

4 ,000 yang sedang blur:

Unknown said...

goodluck for your assignment :)

alongxp said...

biasa la tu... hidup student... nnt dah keje pon, same gak... ada masa enjoy gile... ada masa smp rs xde masa dah...

misSbLurRy said...

saiazuan,

settle 2 perkara..ahahah..alhamdulillah

misSbLurRy said...

alongxp,

yeah tue la psl..tgh menikmati la nie...kang rindu pulak..tp seriously penat sgt