Wednesday, November 16

final year of college life #7- bukan kebun arwah nenek ku

hello guys, entry kali ini aku tak nak cerita pasal assignment, sebab nya alhamdulillah aku punya assignment semua sudah disiap kan, err actually 90% sudah settle, heee so bolehlah senyum dengan riangnya sebelum dapat assignment lain lagi, tapi aku rasa dah tak ada kot, hope so..;)


aku rasa sebelum ni aku tak ada cerita pun pasal rezeki aku dapat durian kan, so ni aku baru nak cerita, belakang block aku ni ada la sekangkang kebun sesat yang aku rasa monyet makan dan buang biji merata-rata, tapi banyak juga pokok nya, yang ada, rambutan, cempedak/nangka,durian, ini yang pasti ada sebab memang nampak, belum lagi masuk dalam kan, kot wujud pulak buah lain.

well sebulan lepas untill now, memang musim durian kat UPM ni, memang pelik sikit musim dia, maybe sebab sudah kena research so pertumbuhan dia agak cacat sikit, lain dari yang lain, tapi nya memang sedap yang amat, aku yang tak suka makan durian pun jadi addict, seriously, sangat manis dan tebal isi dia,

now musim buah rambutan pulak, pergg masa aku first year, aku masuk kokurikulum bakti siswa,time ni kes H1N1,so dapat arahan warga upm tak boleh buat aktiviti luar dari upm, so projek untuk baksis ni, kitaorang pergi bersihkan kebun dekat dengan kolej 6, bersihkan nya 5 saat, merembat rambutan berejam2, memang sedap rambutan dia, entah jenama apa, aku sendiri tak tahu,

so matlamat aku kali ini, nak perabihkan buah rambutan ni, yang wujud kat belakang block aku, eheheh roomate aku pulak nak kekah nangka err entah cempedak kot, err entah lah aku tak reti nak tengok either nangka or cempedak, senang cerita panggil je la NANGDAK, tapi sekarang musim hujan, macam tak bagi ambil je pulak,

hello, aku tak curik okeyh, aku bayar yuran, so assume as kebun nie pun aku berhak untuk ambil hasil yang ada, kan kan, ahahah, nanti aku post berapa plastik yang aku boleh angkut nanti,oh yeah, hari itu aku minum coffee gaharu kan,sumpah tak sedap, dan tak wangi, grrrrr, aku loya 2 hari minum air coffee tue dan aku serik!!

************************************
FULL STOP
missblurry

0 ,000 yang sedang blur: