Monday, July 30

hello mista Orange

Mr. Orange

hari pertama jadi penganggur,seriously aku bosan, baru pukul 11.25 am aku mula tak tahu nak buat apa dah, bangun-bangun pagi terus on lappy, sebab aku menanti email yang penting walaupun tahu mesti tak ada lagi..arg, wahai email,wujudlah dikau, aku menanti kedatangan kau!

sebab tak ada menda nak buat,so aku decide nak belajar serba sedikit dunia motor,bukan nak merempit atau nak join motoGP, cuma ye lah, aku nak tahu benda-benda penting berkaitan motor, aku ada motor tapi tak tahu segala function motor tu,sekadar bawak je.

almaklumla, dalam rumah aku cuma ayah aku je seorang lelaki,dan dia pun tak ada lesen motor,selama aku hidup "21" tahun ni, baru setahun motor wujud dalam family aku. so aku mula lah cari kawan yang hebat pasal motor,bila aku minta pertolongan boleh pula bagi jawapan menggelabah, kalau tak nak tolong cakap je la kan, then full stop...pppffttt

motor aku,so aku nak lah tahu hati budi motor aku tu,atleast terjadi pape di tengah jalan, tak lah aku tercongok macam tunggul je,bagi aku agak penting dan wajib sekiranya ada kenderaan sendiri dan kita harus tahu keadaan dan macamana nak tengok if something happend kan?

so wanita di sana,aku menyeru untuk berkenalan lah dengan kenderaan anda,supaya anda tahu dan tak perlu untuk bergantung sepenuhnya kat orang lain bila terjadi apa-apa di tengah jalan,yang penting bila bawak pergi bengkel anda tak diklepet sesukati hati oleh mekanik di bengkel tu!



*tapi aku yakin,gerenti tak ramai yang nak tahu hal ini,tak minat alasan paling besar,walhal kau juga yang guna kan?he he he =.='

**************************************
missblurry

2 ,000 yang sedang blur:

qwerty said...

kacak jugak mr orange ko ni.. hehe

misSbLurRy said...

mass inside,

kachak tapi dah koyak muka dia...