Sunday, July 8

malam masih muda


holla beb!



well tak ada apa yang aku nak kongsikan, theses still tak boleh dijilid lagi,harap esok berakhir lah penantian itu, amin...


disebabkan tak ada benda nak kongsi, aku just nak kongsi makanan yang aku makan baru je tadi, memang tak sesuai langsung menu aku tadi, pendulik, asalkan boboyot aku ni tak meragam ahahahahahah

yang paling penting,my mom beli nugget rupa ABC, so nice and interesting untuk makan, bukan jakun tapi sudah lama aku tak makan nugget ABC ni, zaman kecik-kecik selalu lah,or maybe aku beli nugget jenama lain kot, eheheh..well malas cerita banyak...

ini dia menu makanan "dinner" aku untuk hari ini, kalau anda pun rasa macam malas masak mungkin boleh dipraktik kan..;D


************************
FULL STOP

missblurry

1 ,000 yang sedang blur:

Edzlin said...

dulu2 nuggets ABC tu ku suka buat eja nama adik-beradik KRU sebelum makan :p