Friday, August 20

exam mid term yang memilukan


 aku sendiri tak tahu mana silap aku, since aku pergi field trip aku rasa macam diri ini penuh dengan lemak-lemak tepu yang tersangkut dekat celah-celah daging aku nie, means aku makin berat la eh semakin ringan..hahah...hadoi....dan dari saat itu, aku sangat penat,penat untuk melangkah ke mana saja arah tujuan aku.

ke aku makin malas?dunno la...sejak sem baru ni, aku rasa beban sesangat, sampai aku sendiri tak tahu ape yang aku buat dekat sem nie, penat yang teramat padu yang tahap tepu punya. hurm...
berbalik pada exam,,,

minggu lepas dan sebeleum adelah minggu exam bagi seluruh rakyat UPM, yes aku bangga dengan kejayaan aku, day after day memang penuh dengan dugaan aku terima, dari segi assignment+lab+amali...rasa macam robot dah aku ni, naseb kesuma itu aku buat dengan group kalau sorang diri mahu aku ulang alik ke hospital serdng tue.

puas aku carut, jom back to topic...minggu exam yang memilukan :

1. bahasa asing: mandarin- sumpah, aku memang tahu nie subject gile tapi aku fikir nama aku layak masuk kelas nie je ( walhal kelas lain da penuh ) dan aku fikir yang kelas ini lagi market kat malaysia berbanding bahasa lain. dan dengan bangga aku cakap aku failed, wakakak dpt 3.25/10, hurm sangat bangga,...dan no comment!!!

2. fizik dan gentian kayu : soalan yang sangat psycho bagi aku, ada juga yang aku boleh jawab tapi jawapan tak confirm. yela nama pon fizik, kiraan dan jalan kira dah pelik maka pelikla result aku. so far boleh buat...hope lulus

3. silviculture : ini semua esei sampaikan aku sendiri tak paham soalan...bukan tak paham tp soalan ade 8 dan ade sub....cuma aku terlalu pandai, bijak dan cergas sehingga rasa macam nak jawab soalan 1 tapi merangkumi kesuma soalan...makna nya jawapan aku berbalik2,,errrr..papelah

4. perolehan bekalan balak : lecture ini sangat best, kelas yang mengarut, sudah 12 minggu kot aku kat UPM tapi 1 hapa aku tak paham pon apa yang dia nak sampai kan...apa yang melekat kat otak aku cuma kiraan balak ( yes!! $$$$$ ahahahah O.o ) woooo....paham kan??so soalan nya sangat memilukan sebab aku tak tahu dan tak baca langsung...terbaik!!!

5. sukatan hutan: yang ini lagi best, tutorial aku tak faham apa pun tapi amali aku paham apa aku buat, kelas ini more to jadi surveyer hutan....pun buat $$$...ahahahah, baca note pon aku still tak dapat nak paham subject apakah ini. tapi aku tetap baca juga, dan masuk kelas, dapat soalan...tup2 soalan in bm...WTF...once again WTF!!! apa tu? bahasa alien dah aku rasa, bukan riak tapi memang sangat beza sampaikan semua buka note balik pon still tak dapat jawapan....hah hebat kan!!!! student forestry sememangnya begini....

aku harap akan2 datang tak lah jadi macam gini, aku kene usaha lebih untuk lebih maju dan naikkan pointer aku, malas dah nak jupe timbalan dekan lagi...owh hal itu aku akan bagitahu kemudian, pun sangat memilukan..

********************

FULL STOP








missblurry

2 ,000 yang sedang blur:

Bally Da Shoe said...

hmmm...smua subjek 2 okey...cuma dye benda baru untuk kita...xpe lama2 dapat tangkap la tu... (xcept mandarin)

misSbLurRy said...

bally,

mungkin tapi aku still cant catchup tuk sukatan hutan....xpe..cabaran utk sem ni