Wednesday, July 6

si pencopek kaki busuk !!


kisah nie masih panas, memang berapi betul mak aku walaupun selipar aku yang hilang....aku agak angin juga lah sebabnya tue satu-satu nya selipar yang aku ada, sengal !!!

nak suruh aku pakai plastik ke?yang jadi pelik nya, selipar aku tue memang buruk dah,dah pulak tue dah kembang dek tekanan bebanan aku sendiri, aiya...dua selipar sekali pula tue, selipar aku and akak aku si tora..

jenama pun tak ada kat kasut tue, oh ada, mungkin trend sekarang selipar jenama fippers, rm 14.90. before ni kasut croc aku kena rembat tapi time tu pun tengah glamour dengan croc pon ko rembat.....ko nie berkenan sangat ke dengan aku?kot kalau berkenan cuba hantar surat layang daripada ko rembat selipar aku dan aku maki hamun ko, apa pun tak dapat kan?

lagi menghairankan aku, jiran sebelah nie kasut punya mantap, selipar buruk aku juga idaman kau, depan umah aku nie, siapa artis lagi..kenapa ko tak rembat kasut artis?kan boleh belagak kat kawan-kawan ko nie kasut artis?tapi selipar buruk aku juga kau sayang kan...

entah lah, aku pun tak tahu nak kata apa, serious rumah artis ni kasut cantik, jiran sebelah pulak ada boot phua chu kang lagi, kenapa kau tak teringin eh wahai pencopek budus lagi sengal?adakah selipar fippers kaler biru tue boleh buat ko hebat bila berjalan di pavillion? boleh di tayang-tayang bila kau lepak tepi jalan kat bukit bintang??hanya kau je yang tau wahai pencopek bangang,...

arggg.....lepas nie beli selipar jamban je la yang berbintik-bintik tue, kalau kalau kau curik juga selipar yang tue, sah memang kau jenis kaki kurap ....semoga kau bangga dan bahagia bila pakai fippers aku tue yer!!!!

*kalau selipar artis glamour dia tak nak angkut dan dia angkut juga selipar buruk aku..maka aku lagi artis lah kan??muahahahah


***************************
FULL STOP


missblurry

11 ,000 yang sedang blur:

azwa amani said...

amnai pernah juga hilang kasut... sedih kott...

misSbLurRy said...

azwa amani,

nie kali 2....aku syak org yg sama...

ghab van hal said...

sian dia..da xde rezeki..dapat pencopek tuh, sekeh kan aje...kekeke...

NURUL AINI NORAZMAN said...

haa!! tu la femes lagi,.ni kes peminat fanatik curi selipar lani,.hahah

misSbLurRy said...

ghab van hal,

aku nampak kaki org ulang alik kat celah pintu...x sangka plak dia nak rembat sliper aku...ampes tol

misSbLurRy said...

nurul aini norazman,

ahahah peminat selipar....adohai

missgee said...

wah... Hebat!!!!
Memang ko artis sangat kot..
hehehe

WaNi^^ said...

panjang betol tngn orng uh ae , haha , kita bak0 je , ahha

http://inibelogaque.blogspot.com/2011/06/mind-warp-optical-ilussion.html

misSbLurRy said...

missgee,

ahahahah...artis sesangat kan

misSbLurRy said...

wani,

aku pun xpaham ape sbenarnye dia minat..sume kasut aku dia rembat

saiazuan said...

yeah.. fav slipper :D

anda dah baca komik atwr #4?
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html