Tuesday, October 4

dogathon 2011-UPM

hari ahad lepas adalah hari terbesar buat fakulti veterina UPM, event yang ditunggu-tunggukan bagi pecinta pet bernama anjing, kalau tak silap aku, tahun lepas or before pernah masuk malaysia book of record, sebabnya berjaya kumpul sebanyak 1k++ ekor anjing...

issue pasal hukum hakam malas aku nak berbicara, issue2 agama nie sensitif sikit, so baik aku diam sahaja,asalkan aku tahu apa aku buat..memang anjing-anjing kat sana comel-comel belaka, paling geram lion dog lah, sebiji macam lion,mata sudah lah sepet...kesian tengok dia, macam tak nampak jalan je...ahahah

yang comel-comel,kecik-kecik pulak aku rasa rimas, sebab nya merata-rata and then aku rasa macam nak sepak je sebab terlalu comel...ketot-ketot je, jalan macam tak cukup langkah...eheheh..

yang besar kedabak tak agak-agak, memang aku seram...pheww...aku akan lari jauh kalau dekat-dekat dengan aku, seriously aku langsung tak berani,german shepherd ada orang bawa, mak datuk, sekali dia duduk sama tinggi paras pinggang tuan dia dah..agak bahaya jika dia naik gila...nasib baik dia ok...

well malas cerita banyak, aku nak sharekan sedikit sebanyak picture yang sempat aku snap...enjoy !!

*****************************************

lion dog 

macam husky



* special thanx to my junior ida sebab bagi pinjam sabun tanah liat taharah, u made my day sis!!

********************************
FULL STOP

missblurry

1 ,000 yang sedang blur:

Edzlin said...

wahhh lion dog tu yg sgt rare tu ya...hanya terdapat di pergunungan apa ntah tak ingat.