Thursday, October 13

final year of college life #2 - bilik tidur ku

hello, im back..ehehehe, rindu pulak nak update entry hari-hari macam sebelum nie, tapi apa daya masa aku dah di cop oleh lab report and thesis...arg kerja writting yang memenatkan bagi aku, mengadap laptop dan juga word2 yang beribu2 patah perkataan tue,,,phewww...benci betul aku...hihihi

sorry lah, aku memang kureng tengok word banyak2 nie, kalau novel tak apa lagi tapi kalau tengok dalam laptop, berpinar otak...ok2 stop cerita thesis, sampai sudah tak akan abis selagi aku tak abiskan FYP aku tue...hihihi

disebabkan ampian kat luar sangat terhad
maka begini lah jadi nya..;)

well kali nie aku nak cerita pasal life baru aku kat kolej baru, dulu ade aku janji nak kongsi, baru sekrang dapat kongsi, so far ok lah bilik ni, memang selesa dan sangat sejuk lagi2 bila hujan, nak2 belakang bilik aku nie dah kebun rambutan, lagi lah sejuk, oxygen yang berlebihan kan...

meja study ;)
yups, sangat kecik!!

sebulan jugak lah aku tidur meringkuk,pheww dah tue aku dengan roomate aku jenis tak reti nak slowkan kipas, masing-masing meringkuk,nasiblah minggu lepas aku kena balik rumah sebab nak ambil baju kurung, hihihi aku memang tak suka pakai baju kurung, sebab ade finishing school 22-23/10 nie, hah pasal nie aku akan terangkan lagi next entry...

katil +sleeping beg + beg + selimut +bantal+ bantal peluk kesayangan

alang-alang dah balik aku bawak lah segala benda, yangpaling penting sleeping beg aku, pergg best gila tidur dengan sleeping bag, selimut aku busuk kesayangan aku tue pun aku sanggup ketepikan, rasa suam-suam je tidur...korang tak percaya? cubalah rembat sleeping bag sesiapa, tidur time sejuk-sejuk, memang nyaman habis!!..ala-ala tidur dengan comforter dalam bilik ber air-cond dan suhu 16 Celsius ,best kan..;)

then paling tak syok, bulan nie je dah 3x tak ada air, punca nya manusia paling bangang pergi curi cable kat tangki pam air depan UPM, shittosh punya pencuri, tamak pulak tue, pergi kerat semua cable,nasib baik tak sempat lari, nah ambil lah kau, harap-harap penjara seumur hidup lah kau, hidup pun menyusahkan orang lain!!

ni lagi satu cerita, korang pun tahu yang aku suka buat benda pelik2,pagi tadi aku buat experiment untuk subject kimia aku, aku nak buat moisture content, so dengan bangga nya aku timbang lah petri dish aku tue, aku dah perasan satu lagi tue plastic dan lagi 1 kaca, entah lah..otak aku ni setting klo dah petri dish gerenti masuk oven xkan cair eventhough plastic..

selamat tinggal petri dish..;'(

so dengan keyakinan yang maha tinggi nya, aku pun masuk lah dalam oven, selepas 5 jam, aku tengok petri dish tue udah kembung-kembung, agak kecuakkan disitu, bila belek-belek dia dah kemek sebelah,ahahahah terus lah aku ambil dan senyap-senyap buang...maaf lah doc, saya dah jahanamkan barang lab doc, hihihi, saya masih belajar, sila tunjuk ajar!!


sampai sini dulu aku bebel okeyh, aku nak buat air coffee jenama gaharu cafe, hurm menarik...next entri aku akan cerita pasal kebaikan gaharu ni ok..see u later

********************************
FULL STOP

missblurry

2 ,000 yang sedang blur:

missgee said...

Bila baca nie entry
terus rindu zaman studi tue..
Dah bertahun2 tak jejak UM..

Unknown said...

terima kasih kepada anda kerana menyokong produk kami

daripada
gaharu cafe