Tuesday, October 18

final year of college life #3 - pesta konvo

argggggg ( jerit dengan gaya ayu sesangat), tension mak tau, tadi jawab exam analisis kewangan, perg gila physco lah soalan dia, budget macam aku ni ambil kos ekonomi pula, haish..kalaulah otak aku nie ada selak, boleh saja aku bukak letak dalam fridge sekejap, arggg!!

malas nak layan pasal exam tadi, nasib baik lah sekarang nie pesta konvo UPM, so buat kali pertama setelah 2 tahun pesta konvo sendu sendan, ada pula konsert gegar bersama klfm,seriously sangat happening...cuma nya timing dia agak silap coz bebudak tengah exam mid term, so bila konsert tengah running tak berapa ramai yang datang..jangan di blame kata student UPM tak supportive sudah la...ehehehhe



nampak tak adam & VIP?
muahahahahah

semalam artisnya agak lah syok, yang penting ada adam & V.I.P, ok, adam sangat cute dan juga si fadhlan, phew,,cair mak tau...hihihi, yang best nya dorg dance memang sharp, mantap, sama macam one nation emcee, mimi tue sangat HOTTT, seriously, dan sexy...ahahah..tanpa diduga di sangka ade lah artis nie, nama dia afee utopia, layan lagu lama, boleh tahan lah, ali terra rossa pulak tibai lagu bunga angkasa, dah gaya konsert rock kapak pulak, nasib aku tak ada lighter, kalau tak mau aku wat gaya layan konsert amy search ahahah....

dan sekejap tadi aku datang lambat, ramai artis best2, paling syok ning baizura dan meet uncle hussin, betul2 konsert lah, layan life band memang seronok hilang rasa tension tue,aku rasa patut setiap ipt buat pesta konvo macam gini, sesekali student pun nak berhibur kan, so far konvo kat UM pun leh tahan juga, konvo poli kureng,bukan kureng tapi memang lemau...hihihi

well macamane sekali pun ada lagi 2 paper aku kene hadapi and thesis yang kene siapkan, ok lagi sekali aku mention thesis, ahahah selagi tajuk entry ada nama final year college life, selagi tue aku akan mention...ngeee

meh layan lagu utopia....zaassss


*****************************************
FULL STOP


missblurry

2 ,000 yang sedang blur:

Edzlin said...

memang patut semua uni buat mcm ni :p baru syok...

Unknown said...

wahh mcm best je :D