Thursday, October 21

nak kencing biar bengkok sikit


 kenapa aku jadi mangsa??

situasi cengkerangrama : dalam bus rapid kl
masa : 1960 H waktu zulu
mangsa : 2 orang

ini adalah kisah benar dan tidak diubah jalan ceritanya. juga ada kena mengena pada mereka yang masih hidup dan berada di mana jua yang anda suka.

kunyanyang : eh!! betul ke kambing kat sini harga sampai rm 2k??
blurry : woi...!! bapak gilak mahal...sapa bagi tahu kat kau nie?

kunyanyang : entah, room mate aku kasi tahu, tue aku tanya..
blurry : room mate kau tue datang celah mana kambing harga 2k?

kunyanyang : dia dari 1 negeri kecik yang ada pulau nama nya...
blurry : bongek!! sah-sah dia kencing kau tahap embun jantan siot...
kunyanyang: itu lah, kat tempat aku pun 200-300 je harganya, kot mana tau kl nie memang mahal kan, tue aku tanye sama kau...

blurry : naaa...kalau kambing sebesar hidung aku nie harga 2k? abes berapa pula harga lembu sebesar alam tu?
kunyanyang: hahahha..aku sendiri pelik masa dia cakap kambing harga 2k, beria dia defend sampai tengking-tengking aku...asi ka gitu???

apa kau pandang-pandang?

blurry : .............( tak terkata buat seketika)
kunyanyang : kalau kambing harga macam gitu, asi ka orang makan lamb chop harga rm10 jak??balik modal ka harga gitu???kalau tak mesti la wujud buffalo chop..lagi murah kot dari kambing tue..
blurry : wakakakak buffalo chop...bapak hodoh..hilang selera aku nak makan..ngekkkkk........

nota buffalo chop :

1. agak-agak la kawan...kalau kambing harga 2k mau aku jual kambing je...ngekkk

2. kot ye nak gebang, fikir lah logik sikit, cari info dulu baru lah taram, aiyoo

3. kalau aku cakap harga sedahan pokok karas rm 300k, caya tak????

**************************
FULL STOP

missblurry

5 ,000 yang sedang blur:

nadey said...

aku rase kambeng tu kambeng kacuk!!!!!!!! ade je 2k....seyes ade je....tp bukan kecik la....besa...dageng terpilih.....kacuk baik punye!!!!!!! tp betol ke kwn ko tu penah mkn kambeng tu??? wahhh anak org kaye tu! ...kite mkn je la kambeng 200...sedap je...asli malaysia lagi!

misSbLurRy said...

nadey,

memang ade beb.....tp dia ckp nie kambing biasa kampung2 tue.....yg tengok muke kambing tue rasa nak lempang.....eheheheh

nadey said...

kalo aku....die ckp cmtu...aku pijak muke die doh hahahahhahah kejam giler

misSbLurRy said...

kawan aku sampai saiko terus kene dengan budak nie.....ckp nak menang je

nadey said...

org mcm ni ko kene pndai lawan balik!!!!!!!! senang2 kalo die nk menang....ko jerit tibe2....ko ckp....ye ko menang!!!! ye ko menang.....pastu ko ko tenung die lame2....smpai die blah....sure pas ni die beralah ngan korg