Wednesday, May 4

aku memang suka pergi PKU

selalu nya migrain akan datang bila kita tension kan??
tapi kali nie, aku jadi tension bila kepala aku berdenyut-denyut...


apa kebende kah perasaan kat kepala aku nie?
migrain ker?tak kan lah time aku makan, tidur, berak, dan termenung pun boleh kene migrain?
ah perbuatan di atas tue boleh buat otak aku berpusing-pusing ker?

hadoi lah, esok aku kene pergi juga PKU,
mempergunakan kemudahan yang ada..
nak tengok pendapat dokter ape dia..

moga-moga tak ada benda lain yang merunsingkan aku lagi...
wahai dokter, sila beri kerjasama eh...
nak suh scan pun xde hal lah...
wa bagi kerjasama kat lu dokter baik punyer ok!!


PKU...tunggu kedatangan aku
ahahahah...

****************************
FULL STOP

missblurry

2 ,000 yang sedang blur:

L said...

smoga cepat sembuh.. amin...

.digital kelok said...

wei jangan sakit..