Monday, April 11

anda nilai sendiri ...

sebelum aku cakap pape, aku nak paste comment dari youtube yang upload video nie dulu, then baru aku comment pendapat aku pula ...

" td da g gegar da die ckp die tiup jew sbb panas.. Byk gk soalan2 die gugup.. Kalo tiup cmtue ley ke sejuk.. Bkan nak fitnah tp yg rakam nie da serang da peniaga nie then dtg sorang laki die ckp 'jgn masuk cmpur, sy da lama meniaga' kalo rse yakin, pg la beli pastu minum.. Bukan nak fitnah.. Tapi apa motif dia tiup? Boleh sejuk ke?.. Peniaga ni asal palembang.."


alrite, aku nie penggemar air soya, memang aku suka kan soya, sepanjang hidup aku, aku tak pernah tengok mana-mana penjual air soya dok main tiup-tiup bila nak ikat air soya, 

macamana aku nak tahu?kalau dah perangai memang jenis pemerhati, memang aku perhati satu-satu, lagi satu, tak ada keje pulak nak main tiup-tiup kalau nak bagi sejuk kan....

tapi sekali pun pendapat korang, hati-hati lah dan anda nilai sendiri....




*******************************
FULL STOP

missblurry

5 ,000 yang sedang blur:

nelly said...

ceh ! tak nak beli lagi !

misSbLurRy said...

nelly,

ahahah boleh je beli tp hati2 lah kan

amny said...

ish33..memang xsenonoh sungguh!!!

misSbLurRy said...

amny,

kan...errr kembang tekak den seari suntuk
cisss

nelly said...

takut aku !