Tuesday, April 26

kelegaan

FHU 3508 HASIL BUKAN KAYU HUTAN  25/4/11

FHU 4506 TEKNOLOGI KITARAN SEMULA KAYU DAN GENTIAN  26/4/11

FHH3524 - PEREKAT AND TEKNOLOGI PEREKATAN KAYU  26/4/11

ACT2111 - PENGANTAR PERANCANGAN DAN PENGGUNAAN MAKLUMAT KEWANGAN  29/4/11

EDU3043 - KEMAHIRAN BERFIKIR  30/4/11

BBI2409 - ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES  3/5/11

FHU3205 - KAEDAH KUANTITATIF DALAM PERHUTANAN  8/5/11

********************

korang semua still ingat tak?? aku pernah kutuk kopi cap abadi dulu?? aku tak lah kutuk, cuma tergelakkan sikit jerp sebab adabi keluarkan kopi secara tanpa aku sedari,..

disebabkan semalam malam aku ada paper yang boleh buat aku punya otak terkeluar melalui liang-liang rambut dikepala aku nie,dan pagi tadi and baru kejap tadi ada jugak lagi paper, maka aku memerlukan kopi yang kaw-kaw sat punya,

aku suggest kat korang, layan premium coffee coolblog, serious shit, memang buat korang segar tanpa sebarang menguap dimulut korang pon, walhal aku cuma sedut 2 kali je dari kawan aku, terus tak boleh tidur satu hari...

cuba bayangkan kalau korang telan air tue satu cawan??lu fikir lah sendiri, btw, berbalik pada kopi adabi, malam tadi aku nak stay up, before pergi amik exam, so aku nak lah beli premium coffee coolblog tue, sekali stock abis, then aku beli lah white coffee yang langsung tak kick, still aku boleh mengantuk

so nak jadi cerita, aku and cik rama rami, lenjan lah ke serumpun punya kiosk untuk cari kopi kaw, sekali yang ada semua nescafe, untuk coffee cuma ada adabi tue jerp, nak tak nak aku ambil je la, mula-mula minum memang tak sedap coffee nie, and tak kick juga, still menguap, then selepas sejam kemudian, coffee tie bertindak balas dengan hormon aku, maka aku langsung tak boleh tidur till now,

siap update blog lagi, nie sikit lagi nak basuh baju pulak, huhhuu...so aku nak bagitahu yang coffee nie memang kick, buat aku segar dan bertenaga sebabnya coffe tue ada campuran tongkat ali, nasib baik belum kahwin lagi..hihihihiih...

for those out there yang nak stay up macam aku nie, moh layan premium coffee coll blog dulu, if tak ada try pula coffee cap adabi ok...pengajaran untuk aku, never underestimate before try it, sorry tokey adabi, wa tak akan kutuk lu punya coffee lagi...eheheheh

* selesainya dua subject yang gila nie, maka aku dah terbayangkan flight bernombor AK5109, huhuhuuh


************************************
FULL STOP

missblurry

4 ,000 yang sedang blur:

Edzlin said...

dan saya baru tau adabi ada produk kopi. thanks to u..nak pergi cari tgk.

qwerty said...

x pasal2 beradabi la ko blurry.haha. wei gud luck!

toyolkiut said...

glamer adabi kn..
hehe..

sup bunjut adabi..

dayahdayah said...

Bam pernah cerita dulu dia cari sponsor (duit) dari company2. skali adabi kate "kami xboleh bg duit, tapi bagi ni.....(produk2 adabi"
kah3, kenyang makan la jawabnye.

p/s: tetiba teringat kt iklan adabi
"hei,nasik goreng, hei sungguh lazat, sungguh sedap....
digoreng dengan perencah adabiiiii"
LOL