Friday, April 22

bye 13 hello 15


entri sebelum nie aku ada cerita yang aku kene halau kolej kan, dan malam tue jugak aku terus balik ke kolej untuk settlekan masalah ni...nasib baik rumah aku dekat, terfikir juga, kesian kat yang lain dah balik kampung dan dapat nasib macam aku, macamana lah diorang nak settlekan??

seminggu aku uruskan hal nie, sekarang pun masih belum settle, tapi tinggal nak hantar borang jer, kira nya dah settle lah juga cuma tinggal 1 step je lagi, sebenarnye benda nie boleh settle dalam masa 1 hari saja,tapi kalau dah berurusan dengan orang mengalah kerja politik, memang payah la kan

seriously, aku kecewa sungguh dengan pihak pengurusan, aku tak mention mana-mana tapi memang aku kecewa sesangat, sudahlah buang student saat-saat terakhir masa study week, lepas itu bila nak buat urusan pertukaran kolej lambat betul dan langsung tak menolong pada yang dah terbuang kolej nie...
sungguh aku tak respect, benda simple pun susah ke nak buat?kau buat dalam office tue pun bukan buat apa, silap-silap layan sinetron tak pun facebook, cuba fikir, kalau benda ni kene kat korang,kene kat anak sendiri,adik beradik? apa rasa? ke rasa seronok??fikirlah sendiri..


aku bukan nak tuduh poyo rondok gitu jer, tapi aku sendiri yang berurusan untuk settlekan hal ni kan, kalau aku tak paksa diorang memang tak bergerak dan aku nampak banyak lagi borang yang tak di sign lagi, sudah lah bagi masa seminggu je untuk uruskan benda nie, haish,,,,entahlah

papehal pun alhamdulillah, ktorang selamat dapat bilik, 1 bilik 2 orang, walaupun bayar mahal sikit tapi tak kisah lah asalkan aku dapat bilik dan selesa dan insyAllah tak akan tersusah lagi sebab kolej ni under swasta,


block yang aku dapat nie pun majoriti geng -geng aku ada, memang lepas nie makin havoc lah kan, makin mengarut lah perbuatan aku di saat-saat tahun akhir aku kat university nie, ahahahah. maaf lah yer, mereka yang akan terasa terganggu sikit, agak-agak over sila sound yer !!!

unofficially i'm serumpunian, thanx a lot to 13th college for the all of Ur service provided and comfortable room, sayonara !!! hah kenapa unofficially? sebab aku tak dapat kunci lagi, tunggu bulan 9, aku akan jadi warga serumpun, hallo2 junior !! eheheheh

**************************
FULL STOP

missblurry

6 ,000 yang sedang blur:

Ariffin Abdullah said...

aku tumpang sedih dengan cerita ko

memang x patut eliminate during critical moment, study week

di Uni aq, aq pnah jumpa NC pasal masalah hostel for new Sem. Dia just advice me to focus on final exam first. Aq respect.

anway, gud luck for Exam

misSbLurRy said...

ariffin khomeini,

memang tak patut buang time nie, sepatutnya buang awal2 before minggu exam baru boleh fokus kan...

macamana nak focus final exam sebab akan datang nati akan timbul masalah lagi menyusahkan aku rasa...

nway thanx for the wish

I N S P I R A T I O N A L E F E K S said...

kuatkan semangat..gudluck

dayahdayah said...

mcm best je g serumpun.
bukan 1 bilik 4 orang ke????

misSbLurRy said...

Inspirationalefeks ,

thanx, semangat dah pulih

misSbLurRy said...

dayah,

aku amik 1 bilik 2 org...p5 block 2