Sunday, April 17

kolej oh kolej

ah risaunya aku, risaukan status aku di kolej, dengar cerita yang sumber boleh dipercayai...kolej aku buang seramai 118 student, dang !!!!

apalah status aku nie, aku tinggal lagi setahun jer, tolong lah aku, lepaskan aku untuk setahun jer lagi...aku malas nak duduk rumah sewa lagi dah, semak nak fikir banyak benda...

sudah lah area serdang tue agak lah clumsy sikit kawasan perumahan tue, damn!! silap2 aku bina khemas jerk belakang block aku, tumpang tandas je untuk mandi + basuh baju + kencing dan berak....

uwaaa risaunyer......yang aku dengar hanya kolej tun perak je tak buang orang, yang lain semua selamat dan kolej aku paling ramai yang buang orang, reason? i dunno, mungkin ada kaitan dengan kerobohan KMR..

to KMR'ian, sorry to u all guys, bantahan korang tak dilayan dengar cerita nya, walaupun aku tak duduk situ but im sad coz tue melambangkan kolej tertua di UPM, tapi nak buat macamana kan fikiran kita tak sama dengan fikiran yang di atas....

tapi yang penting sekali, harap-harap nama aku and the geng still dalam kolej, please i beg u....

**************************************
FULL STOP 

missblurry

10 ,000 yang sedang blur:

Amiey White said...

sabarlah . amiey harap kamu x dibuang :)

misSbLurRy said...

amiey white,

tgh sabarkan diri,
moga bergitu
amin

dayahdayah said...

berapa merit ko?
tadi sembang ngn MTM, aku confirm kne buang,haha!
p/s: merit kolej aku 48 je.

missgee said...

Kalo aktif sure tak kena buang
kolejkan????

P/s:Ingakan time kat UM. Final year kena buang kolej.. Tapi berjaya masuk balik bila wat rayuan :)

zacky786 said...

pergh ramai gak kna buang~ huhuu..
xpe2, iktihar jerla .. :)

misSbLurRy said...

dayah dayah,

merit kolej aku 40...merit uni aku 40
total 80..ok r tue.....ahahahah

misSbLurRy said...

missgee,

dia x kira aktif or not...
dia buang ikut random...so naseb la siapa yg kene......

ahahah my sis every sem kene buang, buat rayuan confirm dpt...tp merata2 dia campak

misSbLurRy said...

zacky,

tau xpe....byk tue....adoi la

dayahdayah said...

haha, confirm ah kne buang tu.
kalau nk cari rumah sewa, ajak aku skali tau. aku malas dah nk gaduh pasal merit.

misSbLurRy said...

dayah,

baik beb, tp aku wat rayuan dlu papehal.....

argg tension aku