Tuesday, April 5

otak pun nak rehat juga



alhamdulillah, finally keje aku semua dah siap, fuh!!! nak kata penat tak juga tapi boleh tahan lah, actually tak la semua keje siap tapi mostly la...

result exam pun dah kelaur, so far alhamdulillah, ade peningkatan, tinggal nak pulun exam saja lagi, fuh!! minggu ni dah minggu depana dalah minggu rehat aku, 

malas nak fikir study lagi, biar relax sikit baru lah kayuh balik otak nie, beb, gua manusia lah, bukan machine...machine pun kalau dok running non stoppun pandai juga merajuk, sekali merajuk bukan kejap..lama kot..silap-silap terus tak boleh pakai..

tapi otak aku ni nak pakai seumur hidup, so bagi lah ruang sikit untuk beliau bernafas dengan tenang kan...hihihihi

by the way, aku tak dapat lagi nak blogwalking dan beramas mesra dengan korang, maaflah yer, maklum lah, hujung-hujung sem memang tak dapat nak tumpukan lagi blog-blog dan benda lain..walau macamana pun, aku akan luang sejam dua untuk ziarah blog korang, 

thanx yeah yang singgah blog usang aku nie, balik rumah nanti baru aku pulun kaw2 sat blog nie, update apa yang lastest, benda-benda yang aku nak konsi dengan korang...ngeee peace ~~

love u all 

******************************
FULL STOP

missblurry

4 ,000 yang sedang blur:

Diyanieee said...

baru abis exam upanya..hehhe
get some rest dear.. :)

alin alias said...

bestnya dpt rehat..x sabar..pnt gak otak ngn mata ni..=(

misSbLurRy said...

miszy dian,

exam final belum lg
bru abis settle kan segela benda utk caryy mark

misSbLurRy said...

alin duan,

kan, sakit otak...weekand take good rest kay my dear