Monday, April 18

study ??



bagi siapa yang kenal aku inside and outside, confirm gelakkan aku kalau aku kata aku nak study sekarang, muahahah, jangan kata diorang, aku sendiri yang buat pengakuan nie pun rasa nak tampar muka sendiri je...

kenapa? aku nie jenis agak lah suka buat kerja last minute juga, cuma entah syaitan mana yang rasuk aku je yang boleh aku terbuat kerja awal-awal,...aku rasa benda nie dah biasa kat semua orang kan, dah sebati, entah siapa ajar aku pun tak tahu lah...

setiap kali masuk tahun baru, azam tetap sama, nak berubah, tapi tetap sama juga perangai nya, hihihihi, kan betul tak apa aku cakap? tak kisah lah kawan-kawan, asalkan kerja yang dibuat last minute tue tetap tiptop macam kerja yang dibuat awal, so ape yang korang buat akan terbayar kan..

jam dah menunjukkan pukul 0110H maka, dengan ini sudah 32 jam 10 minit 15 saat aku dah jejak kat rumah, dan benda yang memang dah expected adalah, aku dah mula bosan, dang !! insomnia kembali bertahta maka jom study

yok, kawan-kawan yang nak exam, jom follow aku study woi...dapat cover 1 page jadi lah..mueheheh...

********************************
FULL STOP

missblurry

8 ,000 yang sedang blur:

zacky786 said...

bgs2... stdy demi mase dpn :)

Madd said...

bgus...mood rajin dah kene seru...
all the best...
ehhehheheh

amny said...

erkk..da lama xguna perkataan study pas abes spm nii..huhuhu

Henry Zackery said...

jgn buat kerj last minit.. serabut nanti..hehe :)

btw template blog yg cantik dan kemas :)

[ VIDEO ] Mesti Tengok

misSbLurRy said...

zacky,

memang seru..sebab aku bosan

misSbLurRy said...

mohd riduan,

thanx

misSbLurRy said...

amny,

mentang2 abes bljr..cesss

misSbLurRy said...

henry,

ahahha dah terbiasa la bro