Thursday, January 20

kopi adabi


kalau asam jawa cap adabi, aku selalu jumpa, tak pun rempah ratus ribu puluh ribu jenis cap adabi pun selalu je muncul kat rak-rak dalam giant, kedai mamak, atau kedai ah peng....

tapi kalau kopi? korang pernah nampak? aku baru first time nampak kopi cap adabi, apa rasa eh? rasa sikit-sikit asam jawa ke? atau ade rasa rempah? ahahah..dunno lah...

aku jumpa kopi nie kat kiosk kolej serumpun kat campus aku ni, memang kaget 10 saat juga lah masa mula-mula terbaca, rasa nak gelak pon ada, bukan apa, hodoh gila bunyi nye...kopi adabi.....adoi....tolong lah...



wahai penggemar kopi, sila try kopi adabi nie, kot-kot sedap, nanti respond kat aku, apa rasa ok?almaklum lah, aku layan kopi starbucks, Francisco, coffee bean satu je....

******************************
* neslo sangat sedap

FULL STOP

missblurry

16 ,000 yang sedang blur:

kindergartenlibrary said...

suka kopi ?
nelly suka .
tp kadang2 .
hehehee

misSbLurRy said...

nelly,

suka.....ada masa mmg melayan

Amiey White said...

Amiey suka coffee dari tea :D

misSbLurRy said...

amiey white,

tea sembelit.....ahahah trauma minum lepas kene kawad 2 minggu then dia hidang tea....wowwww

missgee said...

Agak pelik..
Tapi menarik :P

P/s: Harus dicuba..hehehe

misSbLurRy said...

missgee,

cuba dulu eh....nati gtau blurry tau...wakakkaak

datin kelly ketak said...

tak tahan layan kopi bin dgn setarbak jer...takdo den mampu nak minum kopi memahal...

nak try kopi adabi lak..haha

apek poyo said...

meraik kan kopi ni..mcm² adooooooooo

apek poyo said...

menarik kan kopi nih...macam² adooooo

misza said...

nnt nak cuba. tak jumpa lagi kopi adabi ni.

misSbLurRy said...

khalidahmacambaguss~O_o ,

ahahah nak wat mcmane..jatoh chenta dgn starbucks

misSbLurRy said...

apek poyo,

mmg mcm2 ado

misSbLurRy said...

misza,

nanti gtau blurry ape rasa

Anonymous said...

hahahahha aku layan kopi ni mesti pening kepala mesti MSG.........

weh windu la kt ko! lame xjenguk ko!

misSbLurRy said...

nadey,

kan..aku pon mcm x brani.....botak bulu aku nanti..err bulu

syafiqah khadiron said...

old town white coffee satu.