Saturday, February 19

contest kami pose cumey





aku join contest nie sebab junior si mizah aku suruh layan...
bila aku preview blog cik amni memula macam tak ada perasaan walaupun hadiahnya lumayan, iphone beb...


entah macamana, aku on wifi balik dan aku baca rules dia, senang je..., so aku cari gambar yang pose "chomel", seriously memang tak ada, tapi aku terjumpa 1 pix yang pose nya ermm....ahahah


so malas bicara banyak benda, aku tepek pix aku tue kejap lagi....


*************************************


reason kenapa aku join contest ni :

sebab kami lah kumpulan abcd eeeeeeeeee ( gaya arwah loloq dalam cerita zombi kampung pisang)

dan saya tag





*************************************
FULL STOP

missblurry

5 ,000 yang sedang blur:

kindergartenlibrary said...

yeah !! gud luck2 ..

misSbLurRy said...

nelly,

thanx beb

amny said...

thnx join...

best of luck k..

amni folo sini..xDD

misSbLurRy said...

amny,

thanx juga anjur contest

syahirooAhmad said...

blurry.. thanks.. wahh.. tapi aku tak tahu la ape menda contest nih. macam mane nak join> ku budak baru.. bagaikan cempedak diluar pagar.. hahha..