Friday, February 4

lagi perkara yang menakjubkan untuk 2011



aku tak tahu korang sedar ke tidak benda ni, tapi mana yang sudah tahu, buat-buat tak tahu jugak...and buat-buat teruja wokeyh???

muahahah ini paksaan....

all baout 2011 :

1. cuba ingatkan balik tarikh lahir korang..

2. then fikirkan pula umur korang yang sekarang...owh tak payah ikut tarikh lahir ok...

3. ambil dua digit terakhir untuk tahun tarikh lahir korang....

4. dan juga umur korang

5. ok dah buat??? korang tambahkan....

dapat tak angka 111 @ 11...muahahah itu lah kelebihan untuk tahun 2011 selain boleh dapat tarikh yang cantik dan sebagainya...

itu jer aku nak bagi tahu,,...ehehhe

selamat mencuba !!

********************************
FULL STOP

missblurry

4 ,000 yang sedang blur:

Anna said...

saya dpt 111. >.< 91+20(umur skrg)

missgee said...

Tak mau cuba.. :p
hahahaha

misSbLurRy said...

anna,

nice same with me 111

misSbLurRy said...

miss gee,

elelel mesti cuba gak 2