Monday, November 29

aku anti iphone

sorry to say lah kan, aku memang anti iphone, bukan setakat iphone tapi semua phone yang teknologi canggih melampau-melampau....

bukan sebab aku hanya mampu tengok or hanya mampu gunting gambar iphone dari majalah, tapi aku tak suka benda yang terlampau canggih,

ok, memang bunyi macam kuno, tapi entah lah, ok...ok senang cerita, aku tak reti guna, wahahhaha,, nanti dapat kat aku sure jahanam. ngeh...memalukan!!

ok stop it, tak payah nak mempertikaikan kenapa aku tak suka phone seangakatan dengan iphone nie, by the way, disebabkan aku tak suka makhluk asing ini, aku nak share kan, bertapa bongkaknya iphone nie dekat kawan-kawan lama,yeah phone yang sudah ketinggalana zaman....

ahahah,so jom layan...ZzzzzZz

********************************************



*****************************
NOTA PHONE:


1. sebab handphone si tora touching dengan aku sebab maki dia. mana tak nya, hp dia dah rosak sebab masuk air, baru hegeh2 nak keringkan, walhal dari awal2 aku suruh buat, tak nak...sengal lah..angin pulak aku.

2. aku rindu hand phone canggih aku, N series, 3310....

3. ipod pun mantap juga, tapi pembaziran, alalalalla

***********************************
FULL STOP
missblurry

8 ,000 yang sedang blur:

azwa amani said...

amani pun ske yg simple n x bayak function...mgkin org kate amani kg...yupsss..amani memng kg, tapi org kg x buta it

Ainismaira said...

gadget la benda yg xkan wat kita puas kan.. sebab tiap hari teknologi bkembang.. btol la.. hp lame2 lebih tahan lasak.. cam 3310 tu.. masuk washing machine pn blh guna lagi.. ^_^

Mashe said...

3310 ssh nak crik skrg~ tapi mmg kuat la.. jatuh bnyk kali pon x rosak~

misSbLurRy said...

azwa_amani,

yeah dat true bebeh, benda simple2 sudah kan...

misSbLurRy said...

ainismaira,

washing machine?pernah ke?den dulu tercampak dari tingkat 2 jerp..nasib ok...

misSbLurRy said...

siti mashitah,

bukan susah tapi memang tak ade..betri kene tempah,,harga sama mahal dgn sony yg ade camera 3 mgpx

Unknown said...

haha iphone for alien..

misSbLurRy said...

saiazuan,

ahahah terhina disitu....mantapo