Tuesday, November 23

oh cikgu shida #1

aku ni suka godek youtube untuk cari video yang merepek tahan kerepek pisang bersira, damn ..tetiba aku rasa lapar. 

so entah macamana, kawan aku promote lah cikgu shida nie dekat aku, dengan rasa senang hati nya, aku pun search lah lagi....rupanya memang banyak video yang dia dah upload.semua nya lawak tahap kongkang ,....

memang seriously, cikgu nie jenis masuk air, dia suka record video sendiri then masukkan dalam youtube...ala-ala syok sendiri tapi gaya chomel....ahahaha ..kalau lah dia nie cikgu aku masa sekolah dulu, gerenti BI aku mantap...oh no!!

ok jom layan video beliau

***************************************






biodata :

nama : shida
jantina : perempuan
perkerjaan : english teacher ( aku tak reti eja english in bm.)




*****************************************
FULL STOP
missblurry

6 ,000 yang sedang blur:

azwa amani said...

x minat die :)..tu jer komen amani huhuhuh

misSbLurRy said...

azwa,

ahahahah...xpe pendapat individu

awaniz said...

english dalam bahasa melayu , iailah inggeris..

btw, aku pun tak minat dia ni. Sebagai seorang yang menghormati golongan pendidik, aku jadi tak hormat langsung kat dia nih. berhibur itu ada batasannya...

Awaniz's Blog

misSbLurRy said...

awaniz,

hal tue x nafi kan....tp aku tak kesah sbb kebengongang dia terserlah...ngeh..mungkin sume org brani nunjuk diri tue sengal kan...

Anonymous said...

ko suke ke???
aku naik menyampah lak tgk!!!!!!!!! siap skung xpkai tudung dh! adoiiiiiiii
malu doh kalo aku jd anak murid die

misSbLurRy said...

nadey,

aku suka tgk kesengalan nye...ahahah...mimik muka dia mmg superb...