Monday, November 15

selamat tinggal semester 3

tepat jam menunjukkan pukul 1600H,dan berakhir menjawab kertas soalan silviculture, ini beerti perjalanan aku sebagai seorang student UPM di alam semester 3...ngeh..

jauh lagi perjalanan aku, tapi sekarang sudah mula waktu alam maya aku, apa lagi..macam biasa la bila alam maya aku menjelma maka aktiviti aku ibarat aku hidup dalam dunia dejavu.

berulang benda yang sama, sampai aku mengeluh 80 kali pun tak akan berubah nasik hidup aku, ngeh, paham tak perasaan itu?

tapi sebabkan aku manusia jenis tak reti duduk diam, maka aku akan cari aktiviti yang adventure untuk cabar ego aku sendiri. dan lain tak bukan ialah camping tahunan kelab outward bounders.

kali ini, ktorg akan menuju ke kedah, bunyi aktiviti macam menarik, before this aku pergi tasik banding dan aktiviti paling gila aku rasa lah, berkayak 5 jam tanpa henti kat tengah-tengah tasik.

perg!!! aku rasa macam tak sampai-sampai je destinasi, tapi memang best, balik khemah, tangan terus kejung, urat + muscle + lemak  aku bergabung tenaga masa dok kayuh kayak tue sambil menikmati pemandangan yang masyuk.

paling syok bila dapat mandi tasik, sumpah itu lah 1st time aku mandi tasik, memang air tasik kaler hijau tahap alga yang boleh membunuh, tapi tasik itulah sumber air untuk seluruh negeri perak, so penduli apa aku kan. yang penting pengalaman yang aku dapat tak boleh di beli.




sebelum pergi kem outward bounders,aku ada apply kerja sukarelawan untuk karnival maha kat maeps, hope permohonan aku berjaya lah, ye la kan dari duduk rumah, baiklah aku pergi kerja, masyuk juga, rm 7/ jam, kerja minimum 8 jam untuk 10 hari, korang fikir lah sendiri berapa aku boleh dapat.

kalau dapat, kemungkinan aku akan kena jaga bahagian parking, agak-agak korang nampak muka aku ala-ala tom cruise tu, sila-sila tegur yer, jangan risau if korang bagi aku tips rm 50/ jam, wa akan layan kereta lu tahap VVIP punya service. 

jumpa anda di sana sekiranya wa ada di sana, wassalam 

*************************************************


dalam pix nie ada orang, cuba cari

********************************************
NOTA ENTAH APA-APA:

1. sebenarnya aku ada lagi 1 paper, hari sabtu petang tapi aku langsung tak ada mood nak jawab paper tue, maaf doc. gua kejujuran!!

2. rafflesia tue ktorg terawal 1 hari, kalau tak mesti lagi cantik dia berkembang, masa ini dekat tasik banding.

3. aku memang suka kan alam semula jadi, dan aktivit-aktiviti lasak.

4. jom berjimba...yeebbaa yeebbaaa


***********************************
missblurry

8 ,000 yang sedang blur:

Asri Alam said...

serius ko tom cruise jaga parking. ehemm.. neway, selamat berjimba sempena last exam tu. tak payah la study, rilek la, layan blog lagi best

misSbLurRy said...

sasa,

sah2 wa x pandang buku di kala alam maya menjelma....ahahhaha jimba sakan la kot

missgee said...

Selamat Menunggu Semester 4..

P/s: jangan lupa paper sabtu petang.. Sempat lagi kembali ke pangkal jalan.. :)

misSbLurRy said...

missgee,

thanx.....ahahah hope x lupe la...hiihihi

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

akhirnya ... selesai sudah! hehehe... :)

misSbLurRy said...

KEW,

yeah...tunggu result yg berkaler2 plak

akubiomed said...

Boleh dapat pointer baik untuk semester kali ini? Penat belajo bila kerja sampai 40% apply didalam pekerjaan

misSbLurRy said...

akubiomed,

insyAllah pointer mmg boleh naik..eheheh

tang keje tue kene tgk scope apa baru boleh apply...