Tuesday, November 2

bergaya sakan

bangun pagi dengan keadaan yang serabai terus menuju ke cermin, belek-belek muka dengan penuh bergaya dan berkata ..


" hurm, agak macho + cantik, cool!! "

dah puas hati, terus menuju ke dapur dan buka saji, hurm...kecewa!!
langsung tak ada makanan,yang ada cuma pinggan kosong yang tak ada motif duduk bawah saji. 

pergi ke almari dan ambil salted peanut buatan malaysia airlines. tanpa segan silu aku makan dengan penuh bergaya. masuk bilik dan bukak almari cabuk..

dengan penuh bergaya lagi macho aku tenung semua baju yang ada dalam almari dan termenung lagi sambil memikir baju apa yang nak di pakai, hurm...

" capai underware scarlet - done "

" capai upperware scarlet - done "

" capai baju long sleeve DKNY - done "

" capai short pants giordano - done "

dengan penuh keyakinan dan bergaya, aku melangkah menuju cermin bersaiz 8 meter dan berposing sakan depan cermin, hurm...puas hati !! kemudian ambil wax sekati dan aku tepek ke rambut.

ambil sikat lalu belah tengah rambut ku ala-ala tomok newboyz, perg.. bertambah macho..keluar rumah , ambil kasut crocs shrek dan menuju ke kereta bmw berplat HWA 5651 berwarna merah putih. set GPS menuju ke restaurant 5 bintang.

sudah sampai, aku masuk restaurant dengan penuh bergaya. nampak anak dara, aku kenyit mata, jalan lagi..nampak mak dara aku buat muka dan jelir lidah.. jalan lagi terserempak dengan tiger wood, aku hanya angguk kepala dan op(angkat tangan) dekat dia. 

tanpa berlengah masa, aku menuju ke destinasi iaitu meja yang telah direserve melalui khidmat pesanan ringkas. setelah sampai, duduk dengan bergaya dan berkata ..

" aney!!!! roti canai satu"

" neslo tarik kaw-kaw sat satu, !! "


*****************************

nota bergaya sakan :

1. aku sekarang study week, tapi keje aku mengadap lappy tersayang...

2. bila kat rumah, sudah sedia maklum, my mom tak akan masak untuk lunch so pandai-pandai nak hidup

3. bila duduk rumah, time makan yang 3 x menjadi 1 x....tapi kalau duduk kolej 3x makan jadi 10 x makan...how come??

****************************************
FULL STOP


missblurry

6 ,000 yang sedang blur:

Bally Da Shoe said...

mak ai... p mkan roti sidai dkt hotel ada bintang...wow!!

misSbLurRy said...

bally,

restaurant tue nama 5 bintang...ahahahh

Anonymous said...

aku dh curige ngan ko ni....laki ke pmpn ni....hahahahah kalo laki xde pkai upperware kan....hahahahha

btw aku nk tanye mr y ko sape sile story mory

misSbLurRy said...

nadey,

upperware , aku da rasa mcm tupperware lak...

aku gurl la..gurl yang macho...ehehhe aku bukan ayu..so aku macho...ehehehehe

Randy said...

hek eley!

misSbLurRy said...

randy,

jeles!!