Thursday, November 18

sunyi sepi



aku adalah salah seorang mangsa ada exam di hujung-hujung minggu exam, yerlah kan, before this aku lah manusia yang cepat gila habis exam di antara kawan-kawan yang lain.

tapi sem ni, aku pula yang terkena, itu pun sepatutnya aku kena balik hari ahad, 21.11.2010, nasib baiklah lecturer tue terpaksa awalkan paper dia sebab dia nak pergi ke chiang mai, entah kat mana lokasi pun tak tahu, thailand rasanya.

so dua hari lepas aku bersuka ria duduk rumah mengadap lappy 24 jam,dan hari ini aku kena balik upm, dan on the way nak balik tue, memang sunyi habis la faculty, bus pun tak payah berebut, pakcik bus pun bawa steady jerp, jalan-jalan makan angin,

kalau tidak, bus tue lah mangsa kelucahan sebab terpaksa berhimpit-himpit nak balik kolej, pakcik bus pun memang terpaksa bawa laju, sebab nak ambil orang lagi.

sampai kolej pula, pun sunyi jer, aku rasa macam di alam lain pula, entah macamana tengah jalan-jalan terus teringat yang bila cuti semester bermula, alam-alam magika bersuka ria kat kolej aku,



dan alam magika itu pula sekarang ada dekat tingkat lima block aku, damn, saiko siol,, seram pula aku rasa, sudah lah aku manusia jenis suka pergi toilet tengah-tengah malam, kalau siang dah sunyi, apa ntah lagi malam kan...

aku tengok petisyen aku pon kosong jerp, so aku sepah-sepahkan...errr ok memang bersepah sebab rasa kosong sesangat..ahahahah...

argggg.....rasa-in lah kau blurry, biarkau tak keluar bilik walau sesaat, ahahah...damn, aku takut....moga internet dapat temani aku sepanjang 2 hari akan datang, amin....

**************************************

laluan depan bilik aku

 block depan

 meja study yang ..errrr

bantal busuk+selimut wangi+ lappy kesayangan


*****************************
NOTA SUNYI:

1. tilam tu memang sengaja aku buat macam gitu, penat sudah duduk kat kerusi lama-lama.

2. kadang kala sunyi itu mendamaikan.

3. harap-harap cafe tak tutup, amin.....


***********************************
FULL STOP
missblurry

10 ,000 yang sedang blur:

Fairuz Zainal said...

hahaha.kesian tilam tu. penyek dah!

misSbLurRy said...

fairuz,

wakakak tau xpe...sudahlah tilam br.;eh x sarung tilam baru...ekekek

Dreamer said...

Oh, u stay kat kolej yg kaler mcm berek polis tu yeh.. Ntah kolej ke bpe ntah...

misSbLurRy said...

dreamer,

a'ah....kolej 13...tercampak kat sni...eheheheh..tp ok la..not bad

Kak Amy said...

salam..

ha3x sampai penyek dah tilam tue di buatnya...

misSbLurRy said...

amy,

kekekke..sampai tdo pun x btolkan

syufaa said...

hoho..sunyi nauu nih!

misSbLurRy said...

syufaa,

sangat sunyi

ghost said...

aduhai..masih tak abih lagi perang dgn exam...

misSbLurRy said...

biskut,

waaaa x baik .....esok abes la...ngeh2