Monday, November 29

aku warga forum, so?



hey yooo, yak au au followers,

alamak, over la pula, aku terfefeeling too phat la, almaklum lah, tengah layan lagu anak ayam, hurm zaman kegemilangan diorang, for sure kaki judi, kaki botol rapperz melayan kan,terhangguk-hangguk kepala, ahahha..cute gila!! malique hensem dowh!!

alrite, back to topic, aku sebenarnya join contest dari forum cari.com.my dimana aku dah join forum ini since tanggal 13062006, sudah 4 tahun aku kat sana. gempak tak beb? orang lain sebuk layan contest dari blog yang peymes-peymes, tapi aku tibai layan contest dari forum yang peymes!! mantap la kau blurry,lain daripada yang lain...

by the way, tujuan aku layan forum ni sebenarnye, aku nak follow up cerita-cerita sensasi yang berlaku dalam kehidupan artis dunia kita, ofcourse aku kena up to date kan otak aku, sekurang-kurang nya aku ada pengetahuan yang aku termiss kan.



lagi pun tak salah bagi aku kalau berforum, kita bukan dengar sebelah pihak tapi kita dengar dari aspek pembaca, pandangan setiap orang berbeza, pandangan itu semua kita boleh ambil iktibar, tak kisah positive or negative, it all up to you rite?

dari situ juga, aku dapat ramai kawan, ramai ker? boleh lah, ahahah, tapi sayang nya aku join dan reply pandangan aku bila cuti saja, maklum lah budak masih belajar, internet kolej mana support benda macam gini, so aku cume jenguk dan baca, untuk reply comment memang tak akan lepas, damn!!

dan cerita sebalik vampire chomel pun dari forum itu juga, asal aku cuti sure aku melepak kat thread life as student, sampai ke pagi aku melayan, mode thread itu gelarkan group vampire, ngeh!! ops hye vampire crew ( sambil lambai-lambai chomel )

aku yakin, sesiapa pun mesti pernah dengar forum ni kan? paling koman pun sure masuk kat board gossip, aku nampak korang sengih-sengih dan menganguk, sah kaki gossip!! aku rasa nie peberet semua orang, tak payah nak tipu kan?...hihih, 

aku minat travel, so aku layan geng travel dekat board hobi & kehidupan, seriously, banyak matlumat, maklum lah ramai gila otai yang suka travel, sampai tahap aku jeles sendiri,,,,wooo seriously aku tak tipu..




banyak lagi aku join board dalam tu as a silent reader , tak berani untuk memberi pendapat yang hanya sekecil semut jer info yang aku ada, terasa loser, should be dengan umur yang aku pegang selama ini, kene tahu benda-benda penting, tapi aku?fuh,jauh benar perjalanan ini !!

seriously, eh berapa banyak seriously daaa.... ok funnily, aku bukan nak promote forum ini, tapi aku nak support mode yang penat-penat fikir untuk anjurkan contest ni, beb siapa lagi nak support kalau bukan forumer sendiri rite?

last but not least, aku memang support plus salute oh no extra salute pada owner forum ni, sebab berjaya pikat hati aku untuk jadi forumer tegar selama-lama nya, ofkos maa, banyak benda aku kena celik about dunia ni...itu langkah aku untuk diri aku,,,korang??hurm...fikir-fikirkan...




opsss,,,,blog tetap berblog, itu cara lain pula, ahaha kedua-dua nya benda penting dalam dunia IT aku, ini pandangan dan cara aku, setuju atau tidak, aku nyahkan persoalan itu, hidup aku, aku yang menguasai perjalanan itu,yang menentukan hanyalah Allah s.w.t ...yeah...!!!


adioss...


***************************
FULL STOP
missblurry

9 ,000 yang sedang blur:

hunt said...

hahaha...hai vampire chomel...:sambil lambai2:

misSbLurRy said...

hunt,

ahahah hye vampire ( lempang sekali tanda hormat, ...eheheh

Abu Uwais said...

bagus pe ahli forum. FORUM PERDANA EHWAL ISLAM

misSbLurRy said...

jey,

itu aku cume penonton....eheheheh

Anonymous said...

противно читать

buy amoxilo
Buy Amoxicillin

Anonymous said...

Sangat bagus memang saya mungkin akan mendownloadnya. Terima kasih

nic said...

halu geng LASku...tompang baca jah....
tau kan ak sape...
kiki...
mod nic ni...XD XD
kat bod da xley kann..
nompang nama kt cni jah...XD
jgn mare hunt...hehe

misSbLurRy said...

hui nic....
selamat dtg ke rumahku...
whahahah

Anonymous said...

xrumer list [url=http://xrumerservice.org/]xrumer[/url] get free backlinks
seo cms