Monday, November 29

life is too short

ZzzzzZZz..kedengaran zack datang ke arah ku dengan pantas dan lagak nya.. gaya muka yang rasa nak makan penyepak pun ada, fuh..menyampahnya aku...

zack : oi jerry, lu buat apa tepi tingkap tu?

jerry : huh, (cuba jangan tegur aku boleh tak?) layan perasaan je beb..wa rindu awek wa dol...

zack: eh!! sejak bila lu gay ni bro? bercintun dengan saripdol pulak?

jerry: *yangkek lu la, wa cakap wa rindu awek wa la samdol!!

zack: owh..ahahah wa fikir awek lu nama dol, mana la wa tau..

(kalau dah samdol tue samdol la jugak) aku terdiam tanpa berkata-kata, malas aku nak layan kepala sengal si zack, karang aku melayan, hati aku juga yang parah...

zack : boring la bro ( sambil datang dan duduk sebelah aku)

jerry: itu la pasal, lu fikir sikit, apa benda boleh buat malam-malam macam gini?benda masyuk sikit...

zack : merempit jom, aku dengar cerita lorong puaka ada awek cun bai...

jerry : what?? are you sure? 

zack : perg, agak-agak la pun, dengar pasal awek, terus lu speaking eh??

jerry: ahahahah ( gelak setan) aku excited larh, memandangkan awek wa jauh diperantauan kan...

zack : hurm...lu nak follow tak?relex r....wa dah lama tak berdarah ni..

jerry : wa pun, kurus kering wa jadi nya, sesekali berdarah syok juga..layan tingtong bro..ahahhaha

zack: ok set, meh aku tunjukkan port nya...

lalu aku pun beredar bersama zack si sengal,memandangkan aku bosan dan sangap, aku buat keputusan layan si zack walaupun berisiko...

ngengggg....nggeeennngggg....ngggeenngggg....

bunyi motor aku dan zack, motor yang baru aku setting baik punyer, khas untuk awe lorong puaka..

jerry : perg...mantap sial awek tu, wa teruja dowh..

zack : lu tengok wa la bro...wa zack kampung pinang sebatang kot, ...alahai yai yai...

jerry: ok ok bro..sorry, wa lupa lu hensem tahap longkang...

zack : #$#@$, so..jom mula kan operasi, kita kasi bikin panas sama itu aweks

aku dan zack pun tak membuang masa dan terus layan awek seksi tahap bagan, pergg...tersirap nafsu serakah aku sebagai jantan kurang teruna ni...

ngengggg....ngengggg...bunyi motor ku lagi...

awek itu, manja-manja dengan aku dan zack,,tepis-tepis kunun segan-segan mahu..

aku dengan berani nya, lalu dan mengusik-ngusik telinga awek tersebut...cium-cium berahi...ku di tepis lagi....

ngengggg.... ngengggg....ku mengelak daripada di tanpa, nafsu serakah sampai kepuncak...terus aku dan zack cari port yang mantap...

zack: psstttt!! oi jerry..sini wei...lu tengok bai...peha dia putih melepak siol..perg....(terbeliak mata si zack)

jerry: blink blink ( mata aku berputar-putar 256 darjah ), jom beb,wa tak tahan lagi...wa tak sanggup seksa batin wa..

zack : senyap wei, kita kasi urut-urut bagi awek nie slow down ok?

aku hanya ikut perintah zack, ye lah,,otai kampung pinang sebatang katakan, mesti power mengayat awek kan...

lalu aku pun pergi ke peha awek tersebut...dan kami memandangkan sesama sendiri lalu mengambil port masing-masing...

jerry + zack : gulp gulp gulp gulp...dengan bernafsu setan sekali

sedang aku asyik layan nafsu, tetiba ...awek tersebut naik berang....

jerry : zack..awek dah mengamuk...zackk ( sambil menjerit-jerit )...larrrr....

PAP!!! nak amik kau nyamuk, semak betul..nak tidur pun tak boleh...main-main kat telinga aku pulak, dah tue nak love bite pun  biar tempat elok sikit..peha aku juga jadi sasaran kau kan...huh!! puas hati aku!!

maka berakhirnya kehidupan zack dan jerry sebagai remaja seekor nyamuk....

**************************************
NOTA NYAMUK :

1. yangkek  adalah bahasa kasar bagi golongan nyamuk

2. puaka sebenarnya apa yer?

3. kalau tidur silalah bersopan santun untuk mengelakkan kenaikkan nafsu shawat nyamuk...

********************************
FULL STOP
missblurry

6 ,000 yang sedang blur:

Abu Uwais said...

argh tidak

misSbLurRy said...

jey,

apa yg tidak

NurAz said...

hahaha..nyamuk daa

misSbLurRy said...

nuraz,

anda tertipu...rhheheheh

qwerty said...

adoii la..nyamuk remaja bernafsu ganaz bai..hahakk

misSbLurRy said...

misz mas,

bernafsu binatang....ahahahha