Friday, November 5

masa untuk bermimpi


DAMN!! chomel gila aku tidur

bangun pagi aku terus on lappy, mandi-mandi ( kali ini benar belaka ) dan on router.

layan facebook, layan frontierville, layan blog.dari pagi sampai aku mengantuk.

sekarang aku da mengantuk mahu berhibernate.

sebelum itu, aku ingin mengatakan bahawa, aku study mandarin tapi tak masuk otak, anyone mind to give me ur brain ? plz i beg you,just for a fews day.

aku rasa macam bangang je pula hari ini, hari yang sepatut nya hari khamis tapi sudah disalah erti oleh kesengalan diri mengatakan hari rabu.

ini bermakna simptom-simpton kegilaan untuk berhibernate, maka selamat malam wahai rakyat pekepon

*****************************************

nota hibernate:

1. sekarang berana di planet pluto yang menggunakan waktu zimbabwe, maka baru malam, belum pagi.

2. aku bakal menjadi BLURRY YANG CHOMEL jika aku layan mata aku.

3. oleh kerana aku nak exam, maka aku mengundur diri dulu

4. selamat malam lagi sekali, ops selamat hari raya depavali.

**********************************************
FULL STOP
missblurry