Friday, November 5

public holiday yang membosankan

walaupun hari ini public holiday, tapi jiwa raga aku tetap rasa bosan. kalau zaman sekolah dulu, masa macam gini lah aku ternanti-nanti kan. boleh duduk rumah goyang kaki dan tengok tv sepuas hati.

kalau tak pun, boleh merayap dari pagi sampai ke malam, perg syok!!

tapi itu zaman sekolah, zaman yang tak kenal erti penat dan bosan, tapi sekarang aku rasa dah lain, walaupun public holiday yang aku rasa makin banyak tapi tetap tak sama dengan yang dulu.

mungkin sebab walaupun nama saja public holiday tapi kawan-kawan aku yang lain belum tentu lagi ada depan mata aku. masing-masing jauh merantau entah ke mana, masa yang sepatutnya terisi jadi kosong.

damn!!!aku makin bosan, parents pula balik kampung, sibling entah lari kemana. apa yang patut aku buat nie?

tahap boring aku sampai terasa macam nak menari bogel, di ulang tayang, terasa nak menari bogel atau rasa macam nak carik-carik kuku aku kat dinding je. ok, ngilu...shittosh, gigi aku ngilu,,ahahah

tolong bagi suggestion apa yang patut aku buat di kala kebosanan melanda diri tanpa melibatkan wang ringgit.

hujung semester adalah waktu termiskin aku, harap maklum!!

********************************
FULL STOP
missblurry

6 ,000 yang sedang blur:

Sasa Al-Sharif said...

jom menari bogel

misSbLurRy said...

sasa,

ahahahah itu yang dimahukan

nadey said...

emmm kalo aku boring aku ajak adek2 aku main batu seremban...amacam...muke yakuza gile tp main batu seremban????

misSbLurRy said...

nadey,

sibling aku hilang,,,dok umah sorg2..mcm duk dlm gua g bertapa

yusri said...

saya tengok je boleh la...hahaha

misSbLurRy said...

yusri,

alah..tak membantu 2