Friday, November 5

teka teki teka tekuk

memandangkan kehidupan aku sudah sedia kala kusut dan musutnya, 


sekarang aku nak memusut dan mengkusutkan hidup korang juga..


baru lah fair and lovely kan....


mari menjawab soalan ini,....


sapa dapat jawab, aku bagi choki choki...







******************************
FULL STOP
missblurry

19 ,000 yang sedang blur:

Hizami Rahim said...

hey.
simple je.

dorang kuar duit total RM27.
bayar duit bilik hotel RM25.
baki tinggal RM2 - bayar tips.

sonang je.
yg hang nak gi tambah sesukahati apahal ?
haha.
=.=

misSbLurRy said...

hizami,

ahahahahah......sebab nak mengusutkan jiwa kau....ekekek

taqiem said...

kat senag ckp harga hotel tu 28.,,.
pas2 2 ringit tu kasi sbg tips..,

misSbLurRy said...

taqiem,

mana bleh..nama pun teka teki...
nati akan menyusul lagi

misSbLurRy said...

by the way...kamu dah salah kira....ngeeee

Azuan said...

saje je nak mengusutkan otak yng sedia kusut nie...hihii

misSbLurRy said...

azuan,

ahahahah...mengaktifkan minda anda...dpt jawapan x?kekekekke

Anonymous said...

stalker :
x g mna2 p0wn duet 2 sebenarnya ~
duet 30
sewa 25
tips 2
baki 3 ~ selesai ^__________^

misSbLurRy said...

stalker,

kah kah kah....nati tuntut choki-choki keyh

staLker said...

c blurry ni saje je nak k0npius kn k0rg~
dah p0wn nama dia blurry kekeke~

staLker said...

coki-coki 1pek yer ~ TUNTUT~!!!

misSbLurRy said...

stalker,

kalau nak..sila tampil ke hadapan..ngeee...

misSbLurRy said...

stalker,

gotcha...blurry always around you

Jo Qusary said...

aisey, baru nak jawab dah ada org tolong jawabkan... hehe

misSbLurRy said...

jo,

kalau gitu..tunggu next question ok...

Maharany said...

HAHA. Best gile teka teki ni :D
Miss blurry, nanti buat yang baru yerp :)

misSbLurRy said...

maharany,

akan muncul lagi soalan baru yang boleh menyengalkan diri

nadey said...

sumpah aku tensi gile nk kire!

arrghhhh kalkulator aku mane!!!!!!!!!!! ahhahahahahah

misSbLurRy said...

nadey,

ahahhahha,,bagi otak kiri berjalan la wei