Wednesday, December 8

aku dapat free,korang ada?



ini di antara perbualan aku dan juga mereka-meraka bergelar manusia. ofkos lah, tak kan aku bekawan dengan semut pula....

**********************************

chomot 1 : beb, apsal kau makin chomel nie?
blurry : chomel?thanx tapi aku dapat free je...

chomot 2 : jom jogging, layan angin petang syok juga...
blurry : alrite, tapi 2 round je la eh, aku tak larat...

chomot 2: tue la kau, gendut sangat...
blurry :nak buat macamana, aku dapat free..

chomot 3 : wei, ada trip lagi kat ayer hitam...
blurry : damn, aku semput la naik bukit curam tue

chomot 3 : itulah kau,gendut sangat...
blurry : aku dapat free!!!!

chomot 4 : pergg...badan aku makin gendut...kau pun sama dowh
blurry : itu lah pasal, lemak ni tak agak-agak pula nak singgah, sikit-sikit dah la, gila gedik ,tapi dah aku dapat free.. nak buat macamana kan...


********************************
NOTA AKU DAPAT FREE :


1. aku tujukan entri kali ini khas untuk si nadey kaki biawak..ehhhh!!..ahaha sebabnya, sila lihat picture yang aku tepek di bawah

2. sememangnya aku dapat free sebab semua barang tulis FAT FREE, kan? mana lah tak berlemak kat badan aku ni. asal beli jer, dapat free..

3. aku nak suggest la kat kerajaan, asal ada lemak kene bayar, so tak jadi beli..tapi nanti rancangan " THE BIGGEST LOSER" tak wujud pula....

4. argggjhhhh..pape lah, asalkan aku bahagia, ada aku kesah?a'ah memang sebab penat....damn..nie semua salah lemak...!!!


************************
 bukti 1
bukti 2

lawak lar kau nie bro!!

******************************
FULL STOP

missblurry

6 ,000 yang sedang blur:

Anonymous said...

hahahahahhahahahahaahahhahahahahahahahahahahhahahahah

sumpah aku terharu!!!!!! gmba perut kt atas....mcm lebih kurg aku je...tp setakat ni aku ade 3 lapis...dan ketebalan diameter die melebihi 10cm....mcm celake....

jgn bayangkan kerana aku ni sorg pemalu...demsssssss

misSbLurRy said...

ahahahha
bahasa yang lawak wat aku terpk entri nie.....sengal dow...

Unknown said...

aaa..perot sape kah itu?
hehe..stiap hari kena makan sup sayor je la

misSbLurRy said...

apik pehe,

aku pon xtau sapa nye pewot 2...
wuuu sup sayo??

touya said...

owrrr baru aku tau "Fat Free
" tu maknanya dapat lemak dengan percuma .

misSbLurRy said...

touya,

yup...anda dpt x?saya dpt