Saturday, December 25

mari mengemas


semua pelajar IPTA akan mula semester pada 3.1.2011 except UKM sebab bebudak UKM dah masuk minggu lepas kot, bapak awal...

so makna nya aku ada masa seminggu untuk mencari balik barang-barang pusaka aku kat dalam rumah ini,

damn, memang aku benci bab hide and seek ni, ahahah, hebat tak hebat lah barang-barang aku, boleh main hide and seek tu, fuh...

rumah aku bukan besar istana pun, tapi rumah aku penuh dengan kotak-kotak sebab nya aku hidup sebagai orang nomad, so kotak-kotak tu sangat berguna untuk family aku....

meh aku list up barang-barang yang aku kena bawak balik kolej minggu depan..before that, ada sesiapa nak tolong aku tak main hide and seek ni???hi hi hi

*****************************************

harta pusaka blurry yang kurang busuk

1. bag laptop

2. bateri laptop

3. baju,seluar dan juga anak-anak nya

4. beg dan barang camping

5. kasut getah, croc shrek kesayangan

6. pinggan, mangkuk dan kole

7. note-note modul

8. alat tulis

9. kad matrik and pendrive

10. pusat kesihatan blurry

***********************
* wow, banyak juga nie, kene cari awal..kang kelam kabut then diri sendiri pissed off pulak...adeyh adeyh

FULL STOP

missblurry

12 ,000 yang sedang blur:

AH7 said...

hahha...relex sudah...ade byk g ms..huhuhu~~ waaaa...dh nk abes ct

misSbLurRy said...

aizuddin hanis,

eheheh mmg relax tp kene run on juga beb...kang x jumpa brg diri sendiri bengang

AH7 said...

hehehe..await byk sgt brg...sy cume bj ngan laptop 2 jer...huhuhuh~~

misSbLurRy said...

aizuddin hanis,

ntah la beb...pdhal kolej sekakang kera je dgn rumah....ahahha...utk kesenangan kot..klo g camping xpayah da nak pk2..sume dpn mata

benda2 remeh je byk

AH7 said...

blaja ktne?.

misSbLurRy said...

aizuddin hanis,

kat upm je....eheheh brg byk 1 lg reason ialah..lect saya suka wat trip last minute...cacat kan

AH7 said...

ooo...mcm 2 er...duk kt serdang er?..ambk kos ape?

misSbLurRy said...

aizuddin hanis,

a'ah...tp duk kat pj jerp...eheheh
wood science, study mane?

AH7 said...

under fakulti ape?..stdy kt utem taw x?final year ni..bln5 ni abes ah...awk?

misSbLurRy said...

aizuddin hanis,

utem tau....jeles nya nak abes dah..
under faculti perhutanan....

saya lambat lg...2 thn lg nak abes..wiwiwi

AH7 said...

xpe...skjp je 2...umo bp er..add fb x?.add sy

Unknown said...

kasut adidas fire?

hahak