Tuesday, December 21

kicap pun nak tiru ker??



sedihnya aku baca paper minggu lepas...eheheh sorry lah yer, saya ketinggalan seminggu dek keranan masuk hutan..

by the way, berbalik pada topic aku kali ini hal mengenai kicap tiruan....arggg tension gila aku baca hal ni...

beb,kicap makanan ruji aku...makanan harian seyh, dulu kalau tak ada kicap aku kurang selera nak makan, tapi since duduk kolej ni aku terpaksa belajr hidup tanpa kicap, jalan alternatif lain, aku ceduk kuah lain...ahaha asalkan nasi aku berkuah...

tapi bila dah keluar hal kicap tiruan nie?? payah lah hidup aku...kicap pun nak tiru ker?kipas udang pula tu, oi peniru,,,,apsal kau tak tiru kicap cap lain??banyak lagi kan jenama...semak la korang ni, dah tak ada pekerjaan betul...

apa yang aku baca, dia kata cara nak cam kicap nie tiruan or not dengan penutup botol nya...itu yg zahir..yang dalaman if akan datang pencopek nie lagi maju otaknya, macamana nak detect ??

dodol betul lah...ish...geram pula aku...lepas ni nak tiru apa pula???hah ?? hah??

****************


***********************

FULL STOP

missblurry

3 ,000 yang sedang blur:

mat dan mina said...

ntah pe2 kan....susah nak cari produk ori...

misSbLurRy said...

mat dan mina,

memang benci lah....klo benda tak ape lg..nie makanan...aish

qwerty said...

uwaa.kicap aku!!