Monday, December 20

award berantai...!!




Well, once you get this award, of course you need to do something to the sender :)
1. Thanks to the sender of the award and linked this entry to the sender.
2. Share 8 facts about yourself.
3. Give this award to the others blogger who deserve it.


ok, sebenarnya aku dah terperangkap dengan pakcik ni..ada ker patut, pagi-pagi buta dia main rantai-rantai dengan aku...seram kot...

mana tak nye...korang pernah tak dulu heboh kes surat berantai ni??kalau terbaca surat tue, dan tak sebarkan dalam masa 10 hari, nescaya musibah akan berlaku dekat diri korang, surat tu tak silap aku tulisan dia kaler merah...

kan kan...ada kan...mesti dulu korang percaya jugak kan, aku tak...eh betul lah..aku langsung percaya benda bongek tue..ngoi tul...ahahah..award nie bukan sebarang award tapi aku kene jawab soalan lagi...

hurm...artis katakan...so soalan nya...

8 perkara tentang diriku ini yang hansap  handsome

1. nama aku missblurry tapi ramai lagi confuse pasal jantina aku...aku laki atau perempuan....eh ade ape laki nama miss...apa kau tahu??ramai nokss

2. sangat gilakan chocolate dan spaghetti

3. seorang yang sangat serious, eh betul aku memang serious...tengah berak pun aku serious...pergg!!

4. sukakan travel dan sangat addict dengan pantai..ngeh!! gila...pantai pun nak addict..

5. suka layan game, tak kira apa jenis game ...walau game over sekali pon...

6. insomnia bila cuti semester menjelma sekiranya tak buat apa-apa...

7. apsal banyak sangat nak kene jawab nie?

8. sudah lah...korang nak tau tanye kat formspring..ahaha 

****************

aku mahu tag orang..yeaahaaa



*******************
FULL STOP

missblurry

4 ,000 yang sedang blur:

Anonymous said...

aku tau ko pmpn......dr penulisan ko...ko cume kacak je....tp jantina pmpn! aku yakin!

btw thanks sok pas keje aku buat insyAllah mlm ni aku nk g karok!!!!!!!!!!

misSbLurRy said...

nadey,

errrr.....kalau aku cakap aku laki???ahahhaha.....

wei nak karok jugak

qwerty said...

aku tengah blur ni ko tag plak.haha.thank ea blurry.papepon ko hensem.hahak.

misSbLurRy said...

misz. mas,

kali ni anda terkena