Friday, December 3

wa terbuang lagi, sob sob





hahaha, tajuk entri nak gempak jerk, tapi ini serious..bukan bahan jenaka okey??


tengah aku syok layan lappy, tetiba my mom masuk bilik dan...


*****************

mom : angah, tonite mama has a dinner with ur dad, bye bye..

blurry : ...... (pending kejap) mom, sejak bila speaking ni?

mom: well, coz tonite got dinner so i have to spoke with you..

blurry : alrite2, so ...i followww uu...

mom : oh no no no ! ( goyangkan jari telunjuk kiri dan kanan )

blurry : ada mess ke? kat mana?

mom: at time square ...

blurry : damn !! ( dalam hati )..abis blurry?

mom: stay here ..( sambil hulur rm 10 ) pergi kedai mamak makan sana...

blurry : oo mama makan kat time square tapi blurry kedai mamak??

mom: oh my doter, u have to face it, ok..gotta go now and have a nice dinner..

blurry : .......... (kali nie delivered sudah)

*********************

selalu aku jadi macam gini,bila my dad ade mess, aku and sibling tertinggal, sah-sah la kan, nie untuk para hadirin jerk...eh bahasa apa aku pakai ni.


bila dinner menjelang je, for sure untuk mak pak,,,,susah ke nak create dinner sekali dengan anak -anak?....kelaparan tau tak anak-anak dirumah..sob sob...


si tora pula pergi kenduri tunang kawan dia kat johor, esok parents aku balik melaka lagi, argg....


aku terbuang lagi...sob sob...


****************************************
NOTA TERBUANG LAGI :


1. aku bukan tak nak masak tapi aku tak suka masak untuk aku sorang saja.


2. harus cari boyfriend secepat mungkin untuk pergi dinner semata-mata,ahaks


3. untuk menyelamat diri, mari menghiburkan hati...santan terselit terseellittt...


********************************
FULL STOP
missblurry

17 ,000 yang sedang blur:

.::: Princess MOMOY :::. said...

so sad
tp
sabar la...
perkataan yang simple tapi susah nak buat kan
MY RECENT POST: Pelaburan baru dalam AHB ?

mentega^^terbang said...

1st saya taip bukan makian manusia...haha..
tetapi taip-an manusia...

hahaha alasan yang "KUKUH" untuk dapat BF...great~!

Abu Uwais said...

jom la g makan.

misSbLurRy said...

p.momoy,

memang tengah sabar....

misSbLurRy said...

mE,

ahahah best kan...nampak sgt tue..

misSbLurRy said...

jey yusuff,

br lepas bli kfc dan tunggu nasi masak...yeah

Lufti said...

weiii.aku nk maki ni..
apesal mak ayah hang wat cmtu..
tggai2 anak kt umah..
tu je nk maki..hehe..:p

misSbLurRy said...

luffy,

wakakak......itu la psl...uwaa..sob sob

qwerty said...

lek lu..layan santan teselit then hepi semula..hahak

misSbLurRy said...

misz mas,

ahahhah santan terseelliiittt...

ANISRAHIM said...

hahaha..kireny nk pikat BE r ni..haha

misSbLurRy said...

PG,

pikat BE? oh tidak sama sekali..ahahaha

ridoma said...

so sad..haha xper, blaja berdikari ya?

Unknown said...

haha..cian kena tinggal..da beso pnjang..kena duk umah..

misSbLurRy said...

fariduddin,

ye la..berdikari la nie...ehehe

misSbLurRy said...

apik pehe,

wakakka....tp klo dinner wajib bawa...mkn hotel 2

ajelan said...

sjemput tgk artwork sy disini, tgk je xkne bayar pn..korang ley runding harge kalo berminat