Thursday, December 9

aku telah ditipu atau...??

punyalah semangat aku nak tengok result aku sendiri untuk sem ni...
tapi nampak gaya macam aku telah ditipu??

daripada semalam nilai darah tinggi aku tak turun-turun...pun boleh lagi sabar menanti...siap aku tidur pukul 4 pagi, wahahah padahal memang itu timing tidur aku, tidur paksaan, kalau dibiarkan mahu pukul 8 pagi baru tidur..


dan aku paksa diri bangun pukul 9 pagi tadi, kot-kot lah dah bukak link...tapi mengecewakan...arggg....kepala aku dah ting tong, kenapa buat dan seksa tenaga batin aku??? tolong.....

kamu boongin aku.....menchik!!!!!

**********************************


**********************
anda menjanjikan...

 dimanakah perjanjian itu??
sob sob..


*******************************
FULL STOP
missblurry

4 ,000 yang sedang blur:

nadiaDiella said...

U mane la ni..atoyai~~

misSbLurRy said...

nadiadiella,

entah.....uwaaa...sob sob

chacha said...

waduh...ku pikirin apa tadi...kaget sih... sabar ya...

misSbLurRy said...

CHACHA,

ahahah marah tau