Sunday, December 19

masa itu berlalu lagi !!!


pejam celik pejam celik, almost sebulan cuti semester dah blah...punya lah cepat masa berlalu, aku rasa macam baru jer minggu lepas, habis layan paper sukatan hutan...sedar-sedar dekat sebulan dah benda itu berlalu...

tak lama lagi masuk tahun baru...arggg..kene buat azam baru lagi, padahal aku tak pernah nak kekalkan azam-azam aku tu...confirm berubah punya lah...ahahah...

banyak kenangan terukir tahun ini...macam sebelumnya, kenangan yang buat aku lebih matang, lebih bertenaga dan juga berlebih-lebihan lemak....siot la lu lemak...asik nak bagi free je....


eh alamak, ini yang aku tak suka ni....

OK AKU STOP SINI DULU SEBAB......


AKU LAPAR

eh seriously, aku tak selesa dengan keadaan perut aku, asik minta makanan je...maklum lah dari pagi tak makan apa-apa, then petang tadi lepak kedai mamak makan megi goreng, mana tahan kan....

so aku stop entri bengong aku kali nie sebab perot gua meragam, ampas lu perot...tak pasal-pasal tergantung entri aku kali nie...hilang focus aku, cess!!

**************************
FULL STOP

missblurry

8 ,000 yang sedang blur:

iem said...

btl2...
xsukanya dh nk abis cuti..

misSbLurRy said...

iema,

btol2..tp da bosan pula cuti lama2

NuSaNa NoSa 91 said...

yup2~ masa cuti mmg cept je berlalu.. rasa mcm skjp je.. huk3~ T__T
erkkk..?? ni bukn gastrik kn?? =.=

p/s: azam la.. dan cuba tunaikn skit2.. hik3~ ^_^

misSbLurRy said...

nusana,

bukan gastrik cuma mmg x makan...tue jadi lapar....

ehehe bukan xnak berazam...cuma malas nak target...asalkan ade main point ok kot

NuSaNa NoSa 91 said...

yeahhh~ betol2.. jgn jd cam lyg yg putus tali.. terus xde arah tujuan.. huk3~ T__T
btw, ni dh mkn blom?? erkkk..?? bukn diet kn?? ^_^

misSbLurRy said...

nusana,

itu org xde pedoman tue...xde arah tujuan...xde la sampai gitu skali...
xdiet pon...tp blom mkn lg

cik grrr said...

ceh!....6 jer komen,,,aq ingt btol2 6000 komen..hampeh punyer minah!..

tank ko nih bes0r sgt kot!..sbb tu jdik cam tu!..
len kali klu nk tls kat blog ko standby 5, ooo mangkuk makanan, variety!..sambil tls bleh mkn..ok?..nice, i lyk..santai la ko nih, lawak!

hahahaha..

misSbLurRy said...

cik grrr,

ahahah anda tertipu....mana nak tau...tgh2 menaip..terlapo la plak