Thursday, December 23

aku, dia dan " scandal "



hari ini aku dapat result PMR, dengan semangat nya aku keluar pagi-pagi pergi tunggu bus, dengan hati berdebar aku steady tunggu bus, aish..lambat pula bus nie....nak tenangkan hati...ohss, damn!! baru teringat, tue kisah zaman lampau aku...ahaha ngoi, buat apa aku pula nak kisah hal PMR nie...ish...

nak cover malu terus aku menuju ke mid valley, tunggu si scandal pujaan hati, lambat pula si scandal, boleh pula dia sesat aish...aku maaf kan kau wahai scandal, sebab kau bukan orang malaysia, tak apa aku paham....

sambil aku tunggu, melayan diri kat center hall, baru teringat yang lagi 2 hari nak Christmast, tengok deco yang mid valley buat, fuh terasa macam zaman kanak-kanak, alangkah seronok nya, ...lagi-lagi banyak gila teddy bear, kalau aku ada kuasa ajaib, mau jerk aku jampi kasi kecik kan then rembat bawak balik..hihihiih

tak lama lepas itu, datang pula santa claus, huh tak payah pergi united kingdom nak jumpa encik santa, datang je kat mid valley...memang dia lalu sebelah aku la kan,,seriously aku nampak mata dia jerk...lain nya dah tenggelam dengan janggut and snow cap dia...hihihi gila chomel..


tengah dok sedap melayan santa claus, tetiba aku rasa macam nak terberak..ikut sign board suruh terus..terus punya terus last2 lost..seriously, aku mengaku aku tak reti nak baca sign board, anak panah dia tunjuk ke atas, aku confuse antara kene terus atau kene naik level atas...adoi..failed dowh..


naseb jumpa, kalau tak naya jerk...aku nak layan perasaan kat tandas dalam jusco so aku ikut sign board ke aras ktm...tapi tulah,,buang masa aku betul..abis hilang lemak aku...aduh sayang nye lemak aku nie....

tunggu punya tunggu datang lah si scandal, ada ke patut sampai2 mid valley terus masuk guardian, adohai pakcik nie, macam lah tak ada tempat lain, then tak ada apa yang menarik pun, biasa jerk....yang penting aku dah capaikan hajat aku untuk makan prosperity burger, aku ada update status kat facebook, nie semua kerja si taro lah, dok hasut aku makan benda alah itu,sudah aku mengidam...nasib dapat makan...hihihi
prosperity burger

facebook status

sebenarnya aku dengan si scandal nie bukan lah scandal pun..cuma kami kawan rapat...di sebabkan aku keluar berdua dengan dia maka aku panggil dia scandal..hik hik hik...korang percaya tak, lelaki dan perempuan boleh jer nak jadi bestfriend without any hard feeling...sila comment about this...eheheh

*****************************
FULL STOP

missblurry

10 ,000 yang sedang blur:

farraain said...

hahaha...bru nak tnya cna resultnye td haaa...upenye da lma amek ea..hahaa

misSbLurRy said...

farraain,

wahahah berangan jerp

Ainnnn said...

wahh,brape a?

Unknown said...

yup2x,,laki n perempuan leh je jadi bestfriend,,hehe

misSbLurRy said...

cik ayien,

errrr....kisah lampau jerp...

misSbLurRy said...

iszieylyanziy,

tp ramai yg kandas then kapel...hurm

Nizam said...

haha..hari2 yg best..
betul... laki dan pompuan leh je jd bestfriend without any feeling... :)

misSbLurRy said...

nizam,

yeah....sokong ko juga

iniialahaku said...

okeh ni aku stuju..sbab aku pon pnah jadi cmni.siap 1 tmpat kje ckap kmi couple..oh no..kmi juz teman tpi mesra okeh...

misSbLurRy said...

iniialahaku,

aku ada 3 org mcm nie...
alhamdulillah..mmg x change pape sampai skrg...aku syg perhubungan itu....

tp ade juga yang x dpt trime...lama2 diorg jadi syg more than that,,fuh bhaya