Saturday, December 25

contest aku dan kaca mata

aku telah di tag oleh mr. manchester united  yang apa aku faham lah kan, dia juga telah di tag oleh kawan dia atas satu contest yang di anjur oleh mr.mohd syafiq..



contest dia ialah bergaya sakan dengan kata mata hitam, seriously lah, aku kurang gemar tonjol kan diri aku yang sebenar, aku lagi suka orang baca and follow blog aku sebabkan entri aku atau sebagainya...

tapi tak bermakna sebab itu aku tak boleh join any contest yang bloggers buat, walau macamana pun kan....aku tetap upload picture aku dengan kaca mata,sebab nak menunjukkan aku support contest yang korang buat,

fuh...sure korang excited kan..sebab ini first time aku tunjuk real pix aku...selalu nya kembar aku jer yang aku bagi korang tengok...isk siapa lagi kalau bukan mr tom cruise or mr brad pitt...

owh lupa, aku ade split personality bayangan sikit, bayangan ok...means berangan not the real one...wooo minta menyimpang kalau ada penyakit macam gini, fuh,,,nauzubillah...so tanpa buang masa aku tunjukkan siapa diri aku....tadaaaa

********************************

biodata misSbLurRY

name: misSbLurRy

race: malay

sex : confuse 

explanation : aku hanya edit letak janggut+cermin mata saja, selebihnya adalah original, pix ni aku jadi tikus untuk teater kolej aku, dan aku tak pakai lipstik, damn!! 


mangsa tag : cik nur husna dan si layang-layang terbang jauh


************************
FULL STOP

missblurry

7 ,000 yang sedang blur:

Vanilla Espresso said...

huhu..hemsem jugak walaupun ada jangut...kamu dan saya serupa tak suka nak tonjol diri..so saya pun terpaksa juga letak gambar saya kali nie..untuk..join da contes...hihi

misSbLurRy said...

vanilla espresso,

ahahah mari menjahanam picture sendiri....eheheheh

Syafiq Rosli said...

toing2 tuan tnh dtg tgk..all da best ya..

misSbLurRy said...

syafiq rosli,

yea2 thanx....ahahah

Cik Yana said...

Gud luck tuk contest ni :)

misSbLurRy said...

cik yana,

thanx

misz mas said...

betol ke ni blurry..tak leh detek langsong!haha.100% tak cam!haha