Tuesday, December 28

lepak time



tadi masa aku tengah goreng nasi, kawan baik bantai call ajak lepak, aku pun macam biasa lah...on jerp...tengah siap-siap ..ingatkan hujan tak lah selebat mana, skali on the way nak cari kedai, hujan kaw-kaw sat lebat...duh!!

terus decide pergi minum air panas, then destinasi kita orang ialahkayu nasi kandar dekat ss2 petaling jaya, not bad...kawan aku itu memang selalu lepak situ, sampai kan mamak kat situ boleh pulak tanya bapak kawan aku dah pencen ke??sebab jarang nampak..aiyooo....

dalam tengah lepak-lepak and tunggu kawan yang lain, aku perasan yang ada satu makcik ni duduk depan aku layan perasaan sambil hisap rokok..memula macam biasa lah...aku yamcha dengan geng aku...

ntah macamana, aku jadi tak sengaja tertenung makcik ni, rasanya dah 3 batang rokok dia tibai masa aku datang dan makan capati, yang aku buat kesian kat dia, dia boleh gelak, nyanyi dan cakap sorang-sorang...

muka penuh dengan masalah, tapi dia layan perasaan dia, apalah yang difikirkan sampai aku sendiri tertanya-tanya...ahahah bossy pula...tapi yer, aku mudah kesian dengan golongan macam ni, ah biar lah makcik dan masalah makcik tue, yang penting tadi aku enjoy ....

gelak sampai tak ingat dunia...fuh..thanx beb...nanti kita lepak lagi eh...love you all..by the way, aku akan organize lagi bbq khas untuk korang...chill yeah...


esok aku akan pasti kan suara aku jadi ala-ala suara mak limah...huhuhu..go malaysia go!!!


********************
FULL STOP

missblurry

0 ,000 yang sedang blur: