Monday, December 13

camping lagi

sekarang aku tengah mengemas baju-baju dan gadget-gadget yang penting untuk pergi camping besok...


penat tak hilang lagi dah kene pergi camping tapi tak apa, benda aku minat and dari duduk rumah sesaja baik lah aku follow....


so, siapa yang selalu pergi camping?hiking, backpackers,..sure terror packing barang tanpa tinggal seinci ruang kosong pun dalam beg kan..


aku??hahahha...langsung tak pro...aku kemas barang untuk 2 minggu macam kemas nak pergi sebulan tapi so far dari segi pengalaman, ok lah....boleh lah sikit2...


aku lagi suka pergi jangka waktu yang lama dari yang pendek sebab yang pendek barang agak banyak nak bawak banding pergi lama-lama, sebabnya kalau pergi lama, baju bawak 3 helai pun dah cukup...


disebabkan kali ini aku pergi sekejap, maka aku packing barang ala-ala nak pergi melancong ke korea dengan gaya macam la bawak beg tarik ala-ala budak AF yang tak famous kene keluar awal....


malas bicara banyak-banyak..korang comparekan sendiri dengan video aku bagi..dan pic yang aku letakkan...

***************************


fuh!! mantap...


****************************




wow!! failed, ahahhah

*beg aku 55L dan max weight adalah 12kg, tapi aku rasa tak pernah jejak 12kg

**********************************
FULL STOP
missblurry

7 ,000 yang sedang blur:

ridoma said...

nice actvty..nk join ! hehe2

misSbLurRy said...

fariduddin,

jom...eheheh

najwa's said...

wah, lamanya tak g hiking.. :( jeles sama kamu.. :(

jgn bawak si tommy yg busuk tu ye..:P

misSbLurRy said...

najwa,

pergi camping je...eheheh

nur said...

patutnya rasa nak bawa semua kan.. katil la.. tilam la.. hehe.. selamat camping ya
ALL IN ONE

Unknown said...

Wah... sering Camping ya...
seruu dong... bisa lihat alam semesta yg indah di malam hari...
jga menikmati suasana hutan...

selamat beraktivitas teman...

nn said...

erkk. samalah. bab packing memang fail!