Wednesday, December 29

aku nak baby, boleh tak??

ah cute nye kau, rasa nak sepak2 je


lately ni, asal on facebook mesti ada baby newborn, si polan nie jadi daddy lah, si akak sorang ni mommy wanna be la, yang ini tengah tunggu masa, yang itu pula baru tahu dapat baby...hurm indahnya dunia....mesti happy kaw-kaw kan bila kita ada orang baru dalam life kita yang tercipta dengan insan tersayang??

kat sini aku nak jujur lagi sekali, seriously aku teringin nak anak sendiri, aku nak merasa dari awal buat anak...hik hik hik...mesti best...hik hik hik..ops nakal, ok-ok..then aku nak rasa setiap saat baby tue proses sampai melahirkan

kalau macam gini, mati lah aku nak angkat..
ops sorry!! saya lupa nak pakai pampers

aku tak tahu kenapa, aku jealous dan excited seorang diri bila tengok pix baby or dapat tahu kawan-kawan aku ada baby new born....mungkin naluri ni, aku wujud terawal sebab dari kecil aku dah biasa dengan baby kot...dulu my mom babysitter so dari merah sampai dah besar mak aku jaga, mostly lah..

jarang mak aku ambil budak yang dah besar sebab susah nak jaga...mak aku lagi suka jaga dari lepas pantang, mungkin senang kita nak ajar cara kita...dont do that dont do this...ahahah...

wah!! sexy mata kau dik oi..rasa nak cungkil jer

by the way, korang tak rasa ke..bila tenung muka diorg, kita rasa tenang jerk..lagi-lagi masa tidur, lepas mandikan letak plak minyak yu yee cap limau...perg, melekat jela hidung aku kat bantal depa....hihihi...tapi sebenarnya aku takut tengok perut perempuan mengandung, aku takut sebab, macam nak pecah, kalau jatuh then tersembam,,pfuuttt, pecah,,,,eeyyuu ngerinya...

dear, come and feel this, ur baby moving on, so cute


korang tak rasa ke apa aku rasa untuk baya2 aku nie?umur aku?owh muda lagi...baru lepas SPM ..hik hik hik...so blurry nak tanye...ada tak sesiapa nak buat baby untuk saya? hik hik hik..ops...terlucah...maap...kang kene lahar pula...hehhe


**LAGI SEKALI SIAPA NAK BUATKAN BABY UNTUK SAYA??? HIK HIK HIK 

************************
FULL STOP

missblurry

20 ,000 yang sedang blur:

Mat Pian said...

uikk.. ada offer lak??
huhu.. bab2 ni mmg pakcik pakar.. dah 3 org anak pakcik dpt.. muahaha..

misSbLurRy said...

suffian,

maksud tersirat adalah...masuk lah minang...eheheh bukan jd org minang yer....hihiih

fuh tahniah ler..sudah 3...

aran said...

life is one great journey.. do not press d fast forward button for u might lose d joy of livin every moment of it.. nit nit ~ :)

misSbLurRy said...

aran,

thanx dude..but im ready for it....just wait that time with my honor

Amiey White said...

aik nak baby :P

Pencari Qurratuaini said...

salam...

sabar2 ye .. umur masih muda..ceh..nk sgt baby, ambik je mna baby2 ank saudara ke, jiran ke..jagala jap..

xpun, anak patung sbgai peneman...hehe

misSbLurRy said...

amiey white,

yeah2 nak baby...kamu tak nak?

misSbLurRy said...

Pencari Qurratuaini ,

hik hik hik, muda? errr kalau zaman skrg dah jd mak org dah...eheheh

ank patung si tommy x membantu..hihihi

n@jwamz said...

hahaha miss blurry ni punyer jiwa keibuan...:) gud2 x sabo nk kawen ler tuu....

misSbLurRy said...

najwamz,

bukan x sabo nak kawen....tp nak anak...hihiihii

Arm_mj said...

hahahha baby comel..ase nk makn haha :D

misSbLurRy said...

arm_mj,

ahahahah...amik yg gendut tue....cukup stahun nye bekalan

Amelia said...

hahaha..tekoyak suar..hehe

misSbLurRy said...

mia.lia,

eheheh tgk la body nyer

NuSaNa NoSa 91 said...

blurry.. baby mmg comel.. tp, klu besar, klu diorg menyakitkn ati kita, tetibe rasa menyesal ada baby dulu2.. ha3~
kesimpulannya, jgn derhaka kt mak ayah~ ^_^

qwerty said...

blurry! aku tak dapat nak bagi in real.so aku bg baby yg kat shoutmix ko tu.ehehe.terimelah dengan bahagia ea.hihik.

misSbLurRy said...

NuSaNa NoSa 91,

wooo x baik cakap gitu....kalau dah anak...macamana pun sengalnya dia...tetap kita sayang

misSbLurRy said...

Misz Mas.,

ahahahkat shoutmix pun boleh
comel juga 2

cik grrr said...

hahahaha.
x sabar ek!..
6t klu beranak x henti2 huish nyesal lak...

focus idup kita dlu, kasi mantop dlu..bru la 6t focus idup little misblurry,k.

misSbLurRy said...

cik grrr,

huish kene la merancang..ikut kemampuan....eheheh

ini cuma firasat...tumpuan hidup kene teruskan sampingan pun kene jalankan juga