Friday, December 31

waduh gawat seyh


tengah seronok memikirkan nak mengabiskan duit loan tetiba jerk aku dapat berita kurang enak..eh apsal ayat aku macam sinetron ....err..what eva lah...

aku pun satu, menggedik dok tengok student portal, sudahnya kepala sendiri miong fikir pasal itu, benda tu ialah time table aku untuk sem depan, gosh!!

meh aku terangkan tunjukkan schedule aku,then aku terangkan kenapa sampai leh miong fikir hal ni...


ok, ini jadual aku, memula lega hati, sebab tengok secara kasar, nampak macam pack gila lah, then bila aku draw, owh tak lah pack sangat macam aku kene masa sem 2, lagi mabeles....

masa sem 2, ari isnin + selasa + jumaat, full day aku kat faculty, yang langsung tak ada gap...tapi sem ni nampaknye cuma hari selasa je, itu pun kelas start pukul 10, so tak jadi masalah sangat.

jadual yang tak seberapa pack nie, nampak macam ringan, sebenarnya aku sudah ambil 21 jam kredit, dan ade 4 lab dan 1 meniaga, so agak berat sebenar nya sebab bila ada lab, kekadang mesti ade trip dan ofcourse ade report yang setiap minggu kene submit, well done!!

dan masalah kedua aku adalah yang ini


smile face = faculty
A : faculti ekologi
B : fakulti sains
C: fakulti ekonomi
D: school graduate
F: fakulti pertanian ( sains tanah )
G: fakulti veterina
H: fakulti teknologi makanan
I: fakulti alam sekitar
J:fakulti perhutanan
K: fakulti pendidikan
L: fakulti sains komputer

love = tadika
tiga segi = bus stop
bendera = panggung percubaan
donut = dewan besar
kilat = swimming pool
bulan = dewan kuliah akademik pelajar

ok, untuk hari rabu aku punya kelas langsung tak ada gap, ada pun sejam antara kelas akaun dan kemahiran berfikir, yang jadi masalahnya, adalah kelas antara kemahiran berfikir dan MGM.

yang jadi masalah, kalau tunggu bus kat depan fac. kom tue, bus akan terus ke kolej, dah ambil masa yang lama, kalau jalan kaki dari dewan kuliah akademik tu nak ke fakulti perhutanan, agak aku adalah dalam 15 minute kalau aku jalan ala-ala atlet jalan kaki.

hurm, lecturer pula bukan dari faculty sendiri, nie lecturer dari fakulti ekonomi, dengar cerita dia punya lecturer boleh la tahan kereknya, kalau dapat yang paham situasi aku, ok fine, cerita kedai kopi dah settle,

andai aku dapat lect yang dia fikir, aku ambil subject dia je untuk sem ni, alamatnya...kene baling kasut heels lah aku nampaknya,,,waduh duh duh !!!

guano nie??apa aku perlu buat? oh no!!!

***********************
FULL STOP 

missblurry

6 ,000 yang sedang blur:

Unknown said...

mang aku tukaq u laa camtu.

hahak

misSbLurRy said...

nub,

jauh gile wei dkap dgn fac.....
mati dowh

eddi said...

wow dahsyat...semoga berjaya

misza said...

bila dah sampai masa nnt semua jadi mudah...

misSbLurRy said...

eddi,

mmg dasyat.....adoi

misSbLurRy said...

misza,

insyAllah, mudah2an dpt la berurusan dgn org yg memahami