Saturday, December 4

cuti semester 4 bulan???

sekarang sibuk dengan issue harga minyak petrol dan gula naik, aku malas nak comment, comment pun bukan dapat ape,penatkan jari aku je nak menaip,


sekarang ini, aku nak ulas issue kemasukkan pelajar baharu lepasan STPM dan seangkatan pada sesi 2011/2012, aku tak tahu antara korang sedar atau tidak yang kemasukkan bukan lagi bulan julai tetapi disember...


ulang  taipan, bulan disember iaitu 3 dan 4 disember...WOW!! aku tak tahu ini berita gembira atau tidak...untuk dibuktikan bahawa kemasukkan pelajar degree aku ada sediakan gambar....


dan seperti yang aku tahu dari website upm, cuti aku bermula pada 9.5.2011...bila dikira balik cuti semester adalah lebih kurang 4 bulan, fuh...sah-sah aku kerja kan....


teori blurry kemasukkan kali ini di anjak:


1. mungkin nak avoid dari masalah banjir ketika musim hujan di kala final exam menjelma...


2. bila semester bermula bulan disember maka cuti akan datang adalah bulan 1 @ 2...


3. cuti semester yang panjang bermula masa budak sekolah cuti sekali...yahooo...lagi syok lah aku nak travel....


4. aku dah tak boleh fikir, jangan tetiba diorang create memacam lagi sudah lah...


masalah aku sekarang ini ialah...


1. cuti untuk semester itu mmg confirm 9.5.2011 tapi tak confirm lagi masuk bila dan pihak universiti belum bagitahu...


2. aku dah booking tix ke sabah pada 13.5.2011..


3. korang rasa, universiti akan anjak tak waktu cuti? boleh jadi last minute macam kes raya deepavali baru-baru ini...???


4. kalau anjak....boleh jadi terkena aku punyer tickets....what the fucuk???mampus lah aku.....


5. so hawau?


***************************



jadual kemasukkan pelajar baharu,


jadual tix ke sabah

jadual cuti semester.

***********************************
FULL STOP

missblurry

23 ,000 yang sedang blur:

azwa amani said...

tak suka lah cuti lama...nanti lambat lah nak gard..lambat grade lambat plak kawin..hehehehe....:)..biar cuti skit, cepat grde...pastu leh kawin..ahaksss..heheheh

misSbLurRy said...

rasa nya cuti tetap 3 bulan...tp yg untuk kali nie je 4 bln...waaaa.....

Amiey White said...

cuti lame leh keje partime leh simpan wet beli superbike hahaha
chill~ tp mcm mana tiket?

misSbLurRy said...

amiey,

itu yg aku fikirkan...dan sah2 naik cuti lepas raya...errr..

anamizu said...

wow cuti lame??
besnye!!!

dah folow anamizu???-->special utk awak ^^

misSbLurRy said...

terlebey sebualn je....ehehehhe

mizahjaafar said...

ahh..lame nye cuti..bermakna lame jugak la xtgk kt rock kt kolej..

misSbLurRy said...

miza,

time kamo la kan?wahahah...rindu kah??? mohon k13 laa

missgee said...

Baru tadi discuss isu nie..
mcm tak caya plak..
4 bulan??? lama sangat..

misSbLurRy said...

missgee,

eheheh....topic nie asik draft je tue yg publish juga....kan..tp rasa nya untuk kali je kot...lepas masuk..diorg adjust balik cuti jd 3 bulan jerp...

Fay said...

wah 4 bulan. gila lama. boleh enjoy sakan ni. tapi sumpah boring kalau dok rumah lama-lama.

misSbLurRy said...

fay,

mmg bosan la kan....perg

Anonymous said...

GILE BAPAK LAME!!!!!!!!!!!!!!!!! HEAVEN LEH LA KORG WAT PART TIME

noa said...

laa bosan ke cuti lame? mai dtg umah kak noa ek, tolong basuh baju ke, lipat baju ke, masak2 ke...amcam best tak ofer ni

Unknown said...

uhuhu..bab cuti ni mmg apik xtau menahu..mmg kna tanyer menteri pengajian la jawabnyer..hehe

misSbLurRy said...

nadey,

,,g heaven la ku wat duit...

nora,

bosan kalau x dpt keje...

apik pehe,

sampai ke kementerian..perg

hamzah ian said...

pergh.. cuti2 lama benak kan otak gua

misSbLurRy said...

hamzah ian,

apa lg..moh ramai2 part time le yob

ajelan said...

salam semua, jemput ke blog saya, sy mungkin dapat mmbntu tuk korang pnye majlis, kalo xmau gune khidmat sy xpe, just klik je dlu, mne tau berminat..trime kasih semua

Randy said...

yeay! bley blajar karate!

misSbLurRy said...

ajelan,

insyAllah

misSbLurRy said...

randy,

bljr kat mane bro?

Anonymous said...

tu la.... 4bln cuti nie boleh jd benak otak wei... nk cpt bljr, biar cpt grad.. dh umo aku makin bertmbh nie...

dgr citer budak dip plk cuti pndek 1thun 3sem... dgre???