Friday, December 24

time aku bosan....

lagi seminggu nak buka semester baru....tapi aku rasa masa tu, fuh...slow sesungguh nya bila kita tak buat pape kan....

jujur aku cakap, aku 24 hours mengadap laptop...kalau tak blogging aku berfacebook, senang-senang aku berforum....

lagi senang dan masa terlampau-lampau lebih, aku layan pulak game...game terbaru pool, syok juga melayan...

nak-nak bila ada point, kene kutip point, sesaja la sebenarnya..pool kat facebook, selalunya aku layan kat yahoo messenger, tapi minggu lepas adik sepupu aku invite main kat facebook...memang melayan

game 5 kali sehari untuk point, bila menang dapat 10 point bila kalah tolak 5 point...sebabkan aku gila point so aku cari orang yang point kurang dari aku..tak pun yang negative,,,wahahhaha,,,

padahal aku bukan reti main pun, main hentam jerk..yelar saikologi kene ada beb, bila orang tengok mata kita tinggi, mindset mesti kata...

" wow, budak ni hebat, point dia tinggi..."

padahal kayu...ahahah....selain pool, aku layan uno game, best juga layan game ni...game online kan..sambil main sambil tue chat....bila main sambil baring...terasa sengal-sengal tulang belakang ni...kalau dapat urut kan best 

***************************
menang lagi !!

uno !!

waduh, penat...relax japs...

ah..lega !!

****************************
FULL STOP

missblurry

9 ,000 yang sedang blur:

Unknown said...

sedap nyaa.

iniialahaku said...

uno ngn zynga poker...lyan...

misSbLurRy said...

aku fobia,

mmg rasa sedap...sampai patah riuk

misSbLurRy said...

iniialahaku,

dulu layan poker..now dah x...trasa berdosa lak...wahahahh

misSbLurRy said...

iniialahaku,

dulu layan poker..now dah x...trasa berdosa lak...wahahahh

cik helena said...

24jam mengadap laptop buleh jadi jutawan tau!hahaa

My MiRa said...

nice entry....
mira singgah sini ya...
salam kenal...hurm rasanya maybe ni first time mira datang sini kan?
nice to know this blog..
happy blogging..

misSbLurRy said...

cik helena,

kalau jadi pedagang online...mmg kaya raya

misSbLurRy said...

my mira,
yup2..thanx anyway